Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Termalny**** położony jest w Uniejowie, w malowniczej okolicy, nad rzeką Wartą. Sąsiaduje on z Zamkiem Arcybiskupów Gnieźnieńskich oraz Kompleksem Termalnym. Dzięki swojemu położeniu i architekturze hotel łączy sielski spokój małego miasteczka z bogatą ofertą turystyczną.
Hotel swoim gościom oferuje 20 nowych pokoi, ich standard stanowi gwarancję udanego pobytu i relaksu na najwyższym poziomie. Z każdego pokoju rozpościerają się piękne widoki na rzekę Wartę lub Zamek bądź na Termy Uniejowskie. Wyposażone są w łózka typu king size, wygodne fotele, telewizor z kanałami naziemnymi i satelitarnymi, bezprzewodowy internet, indywidualnie sterowaną klimatyzację, a także prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Restauracja Termalna to doskonałe miejsce na romantyczną kolację czy spotkanie w gronie rodzinnym. Do przygotowania potraw wykorzystywane są naturalne, certyfikowane produkty ekologiczne. Dania inspirowane są kuchnią regionalną jednak urozmaicane są one nowościami pochodzącymi z różnych zakątków świata. Goście mają również możliwość skosztowania aromatycznych kaw i rozgrzewających herbat a także oryginalnych drinków.
Uniejów położony jest nad rzeką Wartą, w województwie łódzkim w centralnej części Polski. Całe miasto ma charakter turystyczny.
Dzięki wielu atrakcjom znajdującym się w Uniejowie miasto bardzo prężnie się rozwija, wychodząc naprzeciw turystom. Warto tutaj zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MIPAMA E.Z. SZAFRARZ SP.J., ul. Rogatka 7A, 62-860 Opatówek, NIP: 9680878320
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Termalny. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".