Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty Sun & Snow mieszczą się w budynku Hotelu Cesarskie Ogrody, blisko parków, amfiteatru, nieopodal promenady. Hotel & Resort Cesarskie Ogrody to elegancki kompleks, położony w zielonej części centrum Świnoujścia. To idealna lokalizacja dla osób, które pragną odpoczynku od hałasu i miejskiego zgiełku. Na dachu budynku znajduje się taras dostępny dla gości.
Do dyspozycji oddano 3-osobowe apartamenty z aneksem kuchennym oraz łazienką. Apartament wyposażony jest w wygodne łóżka oraz kącik kawowy, w aneksie kuchennym umieszczono zmywarkę, mikrofalę, płytę kuchenną, czajnik, przybory kuchenne oraz lodówkę. Łazienka zawiera kabinę prysznicową i suszarkę do włosów.
W głównym budynku hotelu Cesarskie Ogrody można korzystać z hotelowej restauracji, która oferuje śniadania i obiadokolacje w formie urozmaiconego bufetu. W hotelu znajduje się także Restauracja Weranda, gdzie można wybierać dania z karty. Stylowe wnętrza wprowadzają klimatyczną atmosferę podczas każdego posiłku.
W bezpośrednim sąsiedztwie apartamentów znajduje się kompleks hotelowy Cesarskie Ogrody, w którym Goście odpłatnie mogą korzystać ze strefy wellness i spa oraz wypożyczalni rowerów.
Dla najmłodszych istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia krzesełka do karmienia oraz wanienki, a po sąsiedzku znajduje się plac zabaw. W pobliżu mieszczą się także park linowy, sklepy, ścieżki rowerowe i szlaki piesze.
W budynku trwają prace remontowe, które mogą generować hałas oraz niedogodności. Przepraszamy za utrudnienia.
Świnoujście – najdalej wysunięte na północny zachód miasto w Polsce to prawdziwy nadmorski kurort, dysponujący sanatoriami, zakładami przyrodoleczniczymi, znakomitą bazą pobytową dla kuracjuszy i turystów. Oferta kulturalna adresowana do gości uzdrowiska jest w stanie zaspokoić każdego turystę. W amfiteatrze, Muszli Koncertowej i na Promenadzie Nadmorskiej odbywają się liczne imprezy: koncerty, festiwale, międzynarodowe projekty muzyczne i teatralne. Zadbano też o warunki do uprawiania sportu i aktywnej turystyki – lądowej i morskiej. Szlaki piesze, rowerowe, kajakowe umożliwiają nabywanie sprawności przy jednoczesnym kontakcie z nieskażoną przyrodą.
Do licznych atrakcji Świnoujścia bez wątpienia należą plaża i kąpielisko. Latem wody Bałtyku w rejonie Świnoujścia są najcieplejsze na polskim wybrzeżu i zachęcają do morskich kąpieli. Szeroka plaża na wyspie Uznam od 2006 roku otrzymuje certyfikat Błękitnej Flagi, świadczący o bezpieczeństwie i czystości kąpieliska.
Co zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Apartamenty Cesarskie. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".