Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Mediteransko Selo San Antonio spełnia standardy Triverna
Śródziemnomorska wioska San Antonio*** to przyjemny kompleks z basenem oferujący zakwaterowanie w pokojach o standardzie 3* w kamiennych domkach otoczonych stuletnimi sosnami, a wszystko to nieopodal plaży w miasteczku Biograd na Moru w Dalmacji.
Jasne pokoje umieszczone są w kamiennych domkach posiadających nowoczesne udogodnienia. Każdy pokój składa się z sypialni, łazienki z prysznicem lub wanną oraz tarasu z częścią wypoczynkową. W pokoju umieszczono dużą szafę, telewizor z płaskim ekranem, stolik oraz mini bar. Pokoje rodzinne składają się z dwóch sypialni ze wspólną łazienką i tarasem.
Na terenie ośrodka znajduje się restauracja serwująca pyszne dania kuchni chorwackiej i międzynarodowej, przygotowywane ze świeżych ryb, mięsa i lokalnych produktów ekologicznych. Codziennie organizowane są w niej śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Przy zewnętrznym basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami z uroczego baru.
Dla najmłodszych gości na terenie ośrodka przygotowano plac zabaw, rodzice mogą poprosić także o udogodnienia w postaci łóżeczka czy krzesełka dla dziecka.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.17 m2
maks. 2 osoby
23 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
29 m2
maks. 4 osoby
+ 2 dostawki
Region Zadaru, położony w sercu wschodniego Adriatyku, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej w Chorwacji, oferuje nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Zadar to miasto pełniące rolę jednego ze śródziemnomorskich centrów kultury, sportu i gospodarki, a sam Biograd na Moru turystycznymi tradycjami sięga już stu lat. Centrum Biogradu leży na małym półwyspie otoczonym zatokami, na przeciwko miasta znajduje się wyspa Pašman. Miłośnicy przyrody mogą cieszyć się krystalicznie czystym morzem, plażami i urokliwymi zatoczkami licznych wysp oraz pięknem okolicznych parków narodowych.
Hotel znajduje się niespełna 30 km od Zadaru – starożytnego miasta, które wykorzystało przepiękną i dogodną lokalizację nad brzegiem morza. Miasto jest pełne uroku, kawiarenek i restauracyjek, w których chce się przysiąść i wdychać niespieszne tempo dalmatyńskiego życia. Miłośnicy zabytków i historii z pewnością się tutaj nie zawiodą, a każdego zachwyci urok niewielkiego, ale zadbanego i czarującego starego miasta. Niezwykłą atrakcją Zadaru są morskie organy na nadmorskiej promenadzie, warto przysiąść przy nich w różnych porach dnia i delektować się nietypowo przejawiającą się tutaj działalnością morskich fal.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Mibat d.o.o., Milana Rendića 10, 10430 Samobor, NIP: HR20056767366
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Mediteransko Selo San Antonio. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!