Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Barbara Piran Beach & Spa położony jest w najbardziej zielonej zatoce słoweńskiego wybrzeża. Hotel znajduje się tuż nad Adriatykiem oraz obok jedynego jeziora w Słowenii, gdzie woda słodka łączy się ze słoną. Latem goście mogą odpocząć na przestronnej plaży z leżakami, parasolami, altanami i łagodnym zejściem do wody, a w chłodniejszych miesiącach ogrzać się w Wellness Barbara. Centrum Piranu znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru wzdłuż morza.
Hotel dysponuje pokojami z widokiem na morze w podwyższonym standardzie ***. Pokoje zostały niedawno odnowione, posiadają nowe łóżka, telewizory, klimatyzację, sejfy oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Każdy pokój ma własny balkon z widokiem na morze, minibar oraz łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, ręcznikami.
Codzienne, urozmaicone śniadania organizowaną są w hotelowej restauracji, która w drugiej części dnia zaprasza na dania z karty. Ponadto przy plaży znajduje się hotelowy bar, oferujący orzeźwiające, kolorowe koktajle oraz przepyszne śródziemnomorskie przekąski.
Strefa wellness hotelu Barbara*** to dobry wybór dla osób szukających spokojnego relaksu. Goście mogą tutaj skorzystać m.in. z saun fińskich, groty lodowej czy masaży.
Hotel znajduje się tuż przy plaży i goście mogą wylegiwać się na ustawionych tam leżakach. Kto będzie miał dość szumu morza, może podejść nad sąsiednie jezioro lub przespacerować się do historycznego centrum Piranu.
Piran to bardzo atrakcyjna miejscowość na wybrzeżu Adriatyku, która oferuje zarówno dobre warunki do wypoczynku, jak i atrakcyjne miejsca spacerowe, jest także niezłą bazą do wycieczek po okolicy, szczególnie do odkrywania tajemnic słoweńskiego krasu, ale również, by odbyć rejs do Wenecji.
Najstarsze centrum miasta powstało prawdopodobnie już w VII wieku i z czasem rozrosło się na kwartały, które nazwano od bram miejskich: Milje, Stolna, Osrednja i Poljska. W miarę rozwoju miasta mury zaczęły przesuwać się w kierunku południowo-wschodnim i obejmować kolejne kwartały. Najstarsza część murów w rejonie przylądka nie zmieniła swego przebiegu i stanowi atrakcję turystyczną.
Bliskość Włoch i Wenecji nie pozostała bez śladu w tym uroczym miasteczku. Przyglądając się uważnie, można dostrzec liczne próbki gotyckiej architektury weneckiej. Najlepszą z nich jest bez wątpienia Benecanka – to piękny budynek z XV wieku, najstarszy zachowany dom przy placu Tartini. Bogate kamienne ozdoby stanowią dekorację dla najbardziej charakterystycznego gotyckiego narożnego balkonu.
Ukryty wśród wąskich uliczek Stary Rynek, współcześnie zwany Placem 1 Maja, niegdyś był centrum administracyjnym miasta, dziś stanowi serce starej Punty – to tutaj spotykają się główne uliczki najdawniejszego Piranu, a mieszkańcy i goście delektują się czerwonym winem i robią udane zakupy. W miesiącach letnich na placu wiele się dzieje.
Nieopodal znajduje się także Portoroż - znane zagłębie kasyn, kurort z efektowną riwierą.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Eurotas Hoteli d.o.o., Krekov trg 4 , 3000 Celje, NIP: SI17733332
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Barbara Piran Beach & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".