Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Województwo łódzkie oferuje rozmaite atrakcje, a sam Uniejów bez wątpienia jest jedną z nich. Od kilku lat miasteczko wybija się wśród najatrakcyjniejszych turystycznie i wypoczynkowo miejscowości regionu, przede wszystkim za sprawą wód geotermalnych, dzięki którym przekształciło się w najmłodsze i najnowocześniejsze uzdrowisko w Polsce. Termy Uniejów z gorącymi leczniczymi solankami otwarto w 2008 roku. Kompleks składa się z basenów oraz kasztelu rycerskiego, w którym co roku odbywa się wielki turniej rycerski oraz średniowieczny jarmark. Cztery lata później uruchomiono nowy obiekt z basenami krytymi, otwartymi oraz zespołem odnowy biologicznej. W 2012 roku miasto uzyskało status uzdrowiska, do czego podstawą były właściwości miejscowych wód geotermalnych, zawierających m.in. siarkę, radon oraz jod, którego zawartość jest jaka jak w Bałtyku.
Lokalne atrakcje:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ventury Sp. z o.o. Sp.k., pl. Konesera 6 lok. B2, 03-736 Warszawa, NIP: 5272855557
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apart Hotel Termy Uniejów. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".