Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wspaniałe widoki na morze i stare miasto, bliskość plaży oraz luksusowo zaprojektowane wnętrza sprawiają, że Hotel Joel**** jest idealnym wyborem do wypoczynku lub pracy w ciszy i spokoju na chorwackiej wyspie Pag, która jest świetnie skomunikowana z lądem.
Hotel Joel**** oferuje apartamenty mogące wygodnie pomieścić od dwóch do czterech osób. Każdy z nich jest wyjątkowo urządzony i dostosowany do najwyższych standardów komfortu. Eleganckie meble tworzą w pokojach atmosferę prawdziwego luksusu, a każdy z nich zapewnia wyjątkowy powiew spokoju i świeżości. Każdy apartament posiada przestronny balkon z niezakłóconym widokiem na morze, aneks kuchenny, łazienkę, pokój dzienny i sypialnię.
Nowocześnie wyposażona restauracja z tarasem oferuje najlepszą domową kuchnię, a także świetnie przygotowane specjały. Nacisk na świeżą lokalną kuchnię i śródziemnomorskie smaki łączy się z unikalnymi i innowacyjnymi technikami kulinarnymi. Wyspa Pag słynie z wysokiej jakości win, których można spróbować w restauracji. Takie połączenie potraw i napojów dostarcza podniebieniu niezapomnianych wrażeń, które przywracają równowagę, pobudzają i uspokajają. Hotelowy bar znajduje się przy odkrytym basenie, dzięki czemu jest idealnym miejscem na pełen relaks i zabawę. Bar oferuje niczym niezakłócony widok na morze, a w bogatej ofercie drinków wyróżniają się kreatywne koktajle przygotowywane przez zawodowców starających się zadowolić najbardziej wymagające podniebienia.
Hotel Joel**** posiada efektowny basen bez krawędzi z zapierającym dech w piersiach widokiem na Novalję. Cieszenie się słońcem, latem i kulinarnymi przysmakami z baru przy basenie to połączenie gwarantujące relaks i niezapomniane chwile bez granic, tak jak basen. Hotel oferuje również zaplecze fitness zlokalizowane na zewnętrznym tarasie, aby zapewnić gościom doskonałą kondycję także podczas wakacji. Piękno Novalji i wyspy Pag można odkrywać we własnym tempie dzięki hotelowej wypożyczalni rowerów, bezpłatnych dla gości. To najłatwiejszy sposób na swobodne dotarcie w każdy zakątek i poznanie miasta z innej perspektywy.
Novalja to miasto położone w łagodnej zatoce w północno-zachodniej części wyspy Pag – piątej co do wielkości wyspie w Chorwacji, jednocześnie posiadającej najdłuższą linię brzegową, zlokalizowanej na północnych wodach Adriatyku. Większość wyspy jest kamienista z ubogą roślinnością, od wieków znana jako centrum produkcji soli, wełny, sera oraz miodu szałwiowego, a także koronek, dzięki którym region został wpisany na Reprezentatywną Listę Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego Ludzkości UNESCO.
Region Zadaru, położony w sercu wschodniego Adriatyku, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej w Chorwacji, oferuje nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Zadar to miasto pełniące rolę jednego ze śródziemnomorskich centrów kultury, sportu i gospodarki. Nieodległe miasta Nin i Biograd, a także mniejsze miejscowości regionu oferują wyjątkowe doznania eno-gastronomiczne. Miłośnicy przyrody i przygód mogą cieszyć się krystalicznie czystym morzem, plażami i urokliwymi zatoczkami licznych wysp oraz pięknem parków narodowych.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sutjeska d.o.o., Jadranski Put 17, 53291 Novalja, NIP: HR85767865250
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Joel Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".