Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Hanza Pałac & SPA spełnia standardy Triverna
Hanza Pałac usytuowany jest 18 km od Grudziądza, we wsi Rulewo, na skraju Borów Tucholskich. Hotel mieści się w odrestaurowanym pałacu z końca XVIII wieku, z nowoczesnym designerskim wnętrzem. W pięknie urządzonym parku przypałacowym znajduje się jeden z większych w Polsce parków linowych (najwyższa trasa na wysokości 14 metrów i długości ponad 300 metrów), grota z koralowca oraz plac zabaw dla dzieci.
Hanza Pałac oferuje swoim gościom komfortowe, klimatyzowane pokoje dwuosobowe, pokoje Lux, pokoje typu studio oraz apartamenty. Ich konstrukcja wiernie odtwarza pierwotny charakter odrestaurowanego dworu, a nowoczesny, delikatny design, z kryształową niemal przejrzystością, podkreśla ich pałacowy charakter. Pokoje wyposażone zostały w: klimatyzację, TV LCD, telefon, biurko, łącze internetowe Wi-Fi, sejf i minibar. W łazience: prysznic, szlafroki, ręczniki, kapcie.
Restauracja Hotelu Hanza Pałac oferuje dania inspirowane lokalną kuchnią. Potrawy obfitują w bogactwa Borów Tucholskich oraz okolicznych jezior.
Kompleks SPA w hotelu Hanza Pałac cechuje wyjątkowy charakter. W przepięknie urządzonych wnętrzach można korzystać z uroków strefy basenowej i jacuzzi, rozkoszując się widokiem na park. Dla miłośników hartowania oraz oczyszczania organizmu powstała strefa saun, składająca się z sauny suchej o wysokiej temperaturze grzania, sauny suchej aromatyzowanej z regulacją wilgotności powietrza oraz łaźni parowej, po których prysznic wrażeń oraz ceber z zimną wodą będą dodatkową atrakcją. Strefa SPA to 6 przestronnych gabinetów zabiegowych oraz pokój relaksu po zabiegach cieplnych (z widokiem na park). W ofercie wybór zabiegów na twarz i ciało.
Hotel Hanza Pałac oferuje możliwość wypożyczenia rowerów - można wybrać się na wycieczkę do oddalonych o 2-15 km jezior. Dla chętnych istnieje możliwość zorganizowania przejażdżki bryczką.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Pośród najwyższych drzew w sąsiedztwie czterogwiazdkowego hotelu stworzony został unikatowy park linowy. Jego największą atrakcję stanowi malowniczy zjazd - kolejka tyrolska - nad parkowym jeziorem i zabytkową grotą z koralowca. Dla osób preferujących mniej ekstremalne przeżycia utworzono trasę średnią i wysoką a dzieci mogą próbować swych sił na niezwykle bezpiecznym mini parku przystosowanym specjalnie dla nich.
Dla najmłodszych największą atrakcją będzie z pewnością mini zoo z lamą i miniaturowymi kózkami i owieczkami. Plac zabaw z piaskownicą, huśtawkami, zjeżdżalniami i kolorową trampoliną dopełni radości dzieciaczków.
W okolicy wsi znajduje się tzw. „Szwajcaria Rulewska” - rzeka Mątawa wypływająca z leżącego 12 km na północy jez. Mątasek (33 ha), która, pokonując od Borowego Młyna do Piły drobne wzniesienia, tworzy tu liczne urokliwe meandry.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: UNIA Sp. z o.o., Szosa Toruńska 32/38, 86-300 Grudziądz, NIP: 8761008692
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Hanza Pałac & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!