Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel AWO mieści się w stylowej kamienicy w centrum Gniezna, w sąsiedztwie Starego Miasta – blisko Starego Rynku, katedry ze słynnymi Drzwiami Gnieźnieńskimi, Muzeum Początków Państwa Polskiego. W odległości kilku minut spaceru (700 m) znajdują się dworzec kolejowy oraz sąsiadujący z nim dworzec autobusowy. Po całym mieście można poruszać się pieszo, a bliskość głównej handlowej i turystycznej arterii miasta pozwala zapomnieć o istnieniu samochodu.
Do dyspozycji Gości hotelu AWO oddano jasne i czyste pokoje z prywatnymi łazienkami. W każdym pokoju jest płaski telewizor, telefon oraz dostęp do internetu. Na przyjezdnych czeka woda mineralna, a w łazience ręczniki oraz suszarka do włosów. W pokoju znajduje się mini lodówka, za dodatkową opłatą można udostępnić minibar, zamówić szampana, wino czy puchar owoców.
Hotelowa restauracja posiada kawiarniany ogródek pełen kwiatów. Gościom hotelowym oferowany jest obfity bufet śniadaniowy, który pozwala z zadowoleniem wkroczyć w nowy dzień. Poza śniadaniami, które są zawarte w naszej ofercie, restauracja zaprasza także popołudniu i wieczorem, gdyż jest otwara do godz. 22, a napoje serwuje do godz. 23. Drinkami można delektować się w restauracji oraz na patio. Dla najmniejszych Gości dostępne są krzesełka ułatwiające karmienie.
To tutaj, w stolicy pierwszych polskich królów, rozpoczęła się nasza państwowość. W Gnieźnie wciąż można trafić do miejsc, które pamiętają pierwszych Piastów – podziemia katedry, niemal tysiącletnie Drzwi Gnieźnieńskie, szczątki św. Wojciecha w konfesji misjonarza... Ale także Trakt Królewski z sylwetkami koronowanych tutaj królów, Muzeum Początków Państwa Polskiego z filmami przybliżającymi epokę oraz oddalony o kilka kilometrów Ostrów Lednicki, który wybrano na jeden z pierwszych piastowskich grodów.
Ciekawym pomysłem na zwiedzanie Gniezna jest szukanie króli i królików... Brzmi dziwnie? Wystarczy pobrać na telefon nietypowy przewodnik po Trakcie Królewskim w postaci darmowej aplikacji „Królika GOń” (lub poprosić o papierową książeczkę w punkcie informacji turystycznej) i oddać się wciągającej zabawie.
Miłośnicy piwa powinni skierować swe kroki do Dobrego Browaru (600 m od hotelu), gdzie odbywa się cały proces warzenia, można podglądać działającą fermentownię, a złoty trunek leje się z kranów podłączonych bezpośrednio do tanków.
A co poza ścisłym centrum Gniezna?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Awo s.c. Irena Owczarzak Agata Owczarzak-Weinhold Jacek Owczarzak, ul. Warszawska 32, 62-200 Gniezno, NIP: 7842160067
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel AWO. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".