Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Eleven**** to nowoczesny, rodzinny obiekt, który wyróżnia wygoda, elegancja i przyjazna atmosfera. Otoczony drzewami oliwnymi hotel oferuje gościom relaksujący wypoczynek w śródziemnomorskim klimacie i otoczeniu gór. Położony jest w Petrovacu – czarnogórskim kurorcie, ku któremu wiodą drogi z Chorwacji, Serbii oraz Albanii – to świetne miejsce wypoczynku przy najładniejszych plażach w kraju, a także doskonała baza wypadowa, by zwiedzać bliższą i dalszą okolicę.
Pokoje są przestronne i nowocześnie zaprojektowane, wyróżniają je wygodne łóżka i komfortowe łazienki. Zakwaterowanie odbywa się w pokojach dwu i trzyosobowych, wyposażonych w część wypoczynkową, sejf, telewizję kablową i dostęp do bezprzewodowego internetu. Pokoje typu superior mają większą powierzchnię niż pokoje klasy standard oraz posiadają zestaw do parzenia kawy i herbaty. Okna pokoi wychodzą na piękne góry otaczające Petrovac lub częściowo na morze. W łazience na gości czekają ręczniki, kosmetyki hotelowe oraz suszarka do włosów.
Goście Hotelu Eleven**** mogą korzystać z tutejszego lounge baru, restauracji otwartej do północy, sklepu z winami oraz sklepu z pamiątkami. W przyjemnej, kameralnej restauracji dzień rozpoczyna się od urozmaiconego bufetu śniadaniowego, a przez resztę dnia szefowie kuchni przygotowują dania a la carte. Oprócz jedzenia można próbować tutaj różnych czarnogórskich i zagranicznych win. Posiłki można spożywać przy basenie oraz na urokliwych balkonach własnych pokoi z widokiem na gaje oliwne, góry, Petrovac.
Hotel posiada niewielki, ale bardzo przyjemny odkryty basen, otoczony stuletnimi drzewami oliwnymi. Spokoju, który tu odnajdziesz, nic nie zastąpi. Aby w pełni poczuć śródziemnomorską atmosferę, warto zamówić niektóre napoje z hotelowego baru. Basen o powierzchni 50 m2 jest otwarty dla gości hotelowych w godzinach od 11:00 do 21:00.
Petrovac jest niewielkim miastem (1500 stałych mieszkańców) o długiej historii –starożytni Rzymianie mieli doceniać warunki kurortu już w III wieku, o czym świadczy mozaika zachowana z tamtych czasów i przedstawiająca boga snu i wypoczynku – Hypnosa. Innym zabytkiem Petrovaca jest twierdza, w której przechowywano oliwę i wina z bogatych w gaje oliwne i winorośl okolic miasta, dopóki nie zabrały ich stąd statki handlowe. Dziś to twierdzy można się wspiąć na widokowy spacer.
Ciekawa jest też historia marynarza, który stracił statek w bitwie na wzburzonym morzu, ale udało mu się znaleźć schronienie na wyspach przed Petrovacem. Są to wyspy Katic i Sveta Nedjelja, na których żeglarz zbudował kościół jako dar i znak wdzięczności za ratunek. Dziś wyprawa na wyspę i dzwonienie dzwonem kościelnym na szczęście stanowią popularną atrakcję turystyczną. Wyspy widoczne są z Plaży Miejskiej rozpoznawalnej po czerwonym piasku oraz plaży Lučica – otoczona lasami sosnowymi i stromymi klifami uchodzi za jedną z najpiękniejszych plaż w Czarnogórze.
Miejsca, w które warto się wybrać:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Medini Co d.o.o., IX ulica 11, 85300 Petrovac, NIP: 03095304
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Eleven. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".