Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Dubrovnik*** położony jest na zalesionym półwyspie, zaledwie 3 km od historycznego centrum miasta, w pięknej zatoce Lapad, w pobliżu najprzyjemniejszego obszaru spacerowego Dubrownika. To świetne miejsce zarówno do zwiedzania zakątków klimatycznego miasta zwanego perłą Adriatyku oraz do wypoczynku i spacerów w południowej Dalmacji.
Hotel oferuje zakwaterowanie w pokojach dla 2, 3 oraz 4 osób. Pokoje umeblowane są w stylu klasycznym lub nowoczesnym. Wszystkie są klimatyzowane, posiadają łazienkę, mini bar, lodówkę, telewizję satelitarną i suszarkę do włosów, a większość także balkon.
W hotelu dostępna jest kawiarnia z barem oraz restauracja z tarasem na świeżym powietrzu, oferująca bogaty wybór dań. W jej eleganckim wnętrzu lub przy zewnętrznym stoliczku można próbować różnorodnych specjałów rybnych i mięsnych uzupełnionych trunkiem z dobrze skomponowanej karty win. Po sąsiedzku mieści się także cukiernia.
W pobliżu hotelu znajdują się piaszczysta plaża, korty tenisowe oraz malownicze alejki. Jest gdzie uprawiać sporty wodne (wypożyczalnia skuterów), siatkówkę plażową, można też zakupić upominki lub wycieczki statkiem i autobusem, a dzieci mają możliwość skorzystania z placu zabaw.
Dubrownik to bez wątpienia najbardziej malownicza miejscowość w Chorwacji i istna perła adriatyckiego wybrzeża. Stare miasto otoczone jest potężnymi murami, które można obejść podczas dłuższego spaceru i z nich spoglądać ku wnętrzu grodu. Mury Dubrownika wraz z kompleksem miejskim zostały wpisane na listę dziedzictwa UNESCO w 1979 roku. Stare miasto jest całkowicie wyłączone z ruchu samochodowego i oddane we władanie pieszym – warto zaglądać w boczne uliczki i szukać cudownie klimatycznych zaułków, które wyszły zwycięsko z trzęsień ziemi, bombardowań w czasie wojny światowej i bałkańskiej. Dubrownik jest najliczniej odwiedzanym miejscem w Chorwacji, dlatego by w pełni się nim nacieszyć, po starym mieście warto spacerować poza pełnią sezonu lub poza godzinami wycieczkowego szczytu. Przybywszy tutaj w dogodnych okolicznościach, kiedy nie ma tłumów, można zakochać się od pierwszego wejrzenia.
Przebywając w hotelu Dubrovnik, warto wybrać się na wycieczkę do urokliwego miasteczka Cavtat oraz Wyspy Elafickie – czarujące miejsce, gdzie białe wychodnie skalne wyglądają z bujnego lasu i niesamowicie kontrastują z błękitami i zieleniami Adriatyku. Rejs pozwala dotrzeć do licznych jaskiń, ukrytych zatok, plaż i wiosek rybackich, gdzie można się opalać, pływać i nurkować z rurką w krystalicznie czystej wodzie.
Miejsca, które warto odwiedzić w Dubrowniku:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Mozaik d.o.o., Setaliste Kralja Zvonimira 16, 20 000 Dubrovnik, NIP: HR10866638752
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Dubrovnik. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".