Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Plaza Marchi Old Town**** został zbudowany nad podziemnymi halami pałacu Dioklecjana i graniczy z pozostałościami najstarszego kościoła w Splicie. Średniowieczny kościół św. Mihovila został zbudowany przez pierwszego biskupa Splitu, a opiekowała się nim rodzina Marchi, do której nawiązuje nazwa hotelu. Rodzina przekazała miastu historyczny budynek, który po kapitalnym remoncie zaczął pełnić funkcje hotelowe, świadcząc usługi w samym centrum historycznego Splitu.
Na Gości czekają pokoje w klasach superior i deluxe. Pierwsze z nich są przytulne, drugie większe, eleganckie z widokiem na miejski skwer. Wszystkie posiadają łazienki z kabinami prysznicowymi, wygodne łóżka w królewskim rozmiarze, TV LCD z programami satelitarnymi, mini bary, szlafroki, kapcie, ręczniki plażowe, kosmetyki hotelowe. Nieodpłatnie można korzystać z bezprzewodowej sieci internetowej, elektronicznego sejfu oraz zestawu do parzenia kawy i herbaty.
Na dachu obiektu znajduje się wspaniały taras z widokiem na miasto Split, otaczające je góry, Adriatyk i wyspy. W sąsiedniej restauracji Zinfantel, codziennie rano przygotowywane są pyszne śniadania, gwarantujące najlepszy początek dnia.
Plaza Marchi**** znajduje się w strefie pieszej starego miasta, na terenie pałacu rzymskiego cesarza Dioklecjana, przy wąskiej, klimatycznej uliczce, po sąsiedzku z targiem owocowym, wieżą wenecką i licznymi knajpkami, restauracjami, lodziarniami, zaledwie 100 m od atrakcyjnej nadmorskiej promenady Riva.
Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i częściowo portowo-przemysłowego charakteru, jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom dzięki bogatej architekturze, pięknej promenadzie wysadzanej palmami, zalesionym alejkom spacerowym czy bogatej ofercie gastronomicznej.
Miasto rozwijało się w tym miejscu od czasów starożytnych, najpierw jako osada Greków, następnie Rzymian. Najbardziej znanym zabytkiem Splitu jest Pałac cesarza Dioklecjana, budowany w latach 295-305 – próżno jednak szukać tutaj bryły charakterystycznej dla cesarskiej rezydencji – przez 1700 lat kształt pałacu uległ przemianie i został wchłonięty przez współczesne miasto. Niesamowity efekt przynosi uświadomienie sobie, że spacerując po wąskich uliczkach, przemierzamy korytarze dawnych cesarskich włości.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Josip Mijic - Soba u domaćinstvu, Solurat 3, 21 000 Split, NIP: HR24914654767
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Plaza Marchi Old Town. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".