Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Galeria Valeria**** to butikowy hotel znajdujący się zaledwie 7 metrów od morza i kilka minut pieszo od chronionego przez UNESCO Pałacu Dioklecjana. W starych kamiennych ścianach znajduje się 20 nowoczesnych, stylowo urządzonych pokoi. To doskonałe miejsce, by poczuć atmosferę Splitu, a zarazem mieć gdzie się skryć od zgiełku miasta. Nazwa hotelu nawiązuje do córki cesarza Dioklecjana, która właśnie tutaj została uwięziona przez ojca za pomaganie chrześcijanom.
Pokoje są klimatyzowane, wyciszone i przyjemnie urządzone. Do wyboru klasa superior bez widoku oraz klasa comfort z widokiem na miasto. Wnętrza wyposażone są w specjalnie zaprojektowane meble oraz udogodnienia takie jak anatomiczne materace, minibar, sejf, fotel, biurko do pracy, telewizor LCD z telewizją satelitarną oraz bezpłatne Wi-Fi. Nowoczesne łazienki posiadają prysznic ze strumieniem deszczowym, suszarkę do włosów, kosmetyki i designerskie płytki ceramiczne, szlafroki i kapcie. W pokojach dostępne są kable do ładowania różnych typów telefonów komórkowych oraz 2 rodzaje gniazd.
Hotel powstał bezpośrednio przy morzu, dzięki czemu z baru usytuowanego na jego dachu roztacza się niezapomniany widok, można przesiadywać godzinami i obserwować ruch jachtów, statków i ptaków w zatoce, popijając coś z bogatej oferty drinków i przegryzając dalmatyńskie zakąski. Między 8 i 10 rano podawane jest smaczne śniadanie kontynentalne, które sprawi, że rozpoczniesz dzień z odpowiednią porcją energii.
Goście hotelu Galeria Valeria**** mogą korzystać ze znajdującego się w garażu parkingu oraz licznych masaży i zabiegów pielęgnacyjnych. Hotel znajduje się na początku popularnej nadmorskiej promenady Riva, dwie minuty pieszo od wąskich, klimatycznych uliczek starego miasta, licznych knajpek, restauracji, lodziarni.
Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i częściowo portowo-przemysłowego charakteru, jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom dzięki bogatej architekturze, pięknej promenadzie wysadzanej palmami, zalesionym alejkom spacerowym czy bogatej ofercie gastronomicznej.
Miasto rozwijało się w tym miejscu od czasów starożytnych, najpierw jako osada Greków, następnie Rzymian. Najbardziej znanym zabytkiem Splitu jest Pałac cesarza Dioklecjana, budowany w latach 295-305 – próżno jednak szukać tutaj bryły charakterystycznej dla cesarskiej rezydencji – przez 1700 lat kształt pałacu uległ przemianie i został wchłonięty przez współczesne miasto. Niesamowity efekt przynosi uświadomienie sobie, że spacerując po wąskich uliczkach, przemierzamy korytarze dawnych cesarskich włości.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Renata Mijic - Soba u domaćinstvu, Solurat 3, 21 000 Split, NIP: HR32318213248
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Galeria Valeria Seaside Downtown. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".