Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Riva**** położony jest tuż przy plaży w pięknym nadmorskim miasteczku. To nowy, kameralny hotel wybudowany w centrum promenady w Petrovacu. Riva**** posiada własną plażę i restaurację z fantastycznymi widokami na Adriatyk i dwie wysepki. Luksusowa przestrzeń, gościnność personelu i bliskość natury sprawią, że Twoje wakacje będą niezapomniane.
Zakwaterowanie odbywa się w klimatyzowanych pokojach o wysokim standardzie, elegancko zaprojektowanych i wyposażonych we wszystkie udogodnienia wymagane w hotelu 4-gwiazdkowym. Obiekt polecany jest osobom, które cenią spokój i piękne wnętrza. Udogodnienia w pokojach (zaliczanych do kategorii smart room) są podobne, różni je ekspozycja balkonów – hotel oferuje pokoje z widokiem na morze, na góry oraz na atrium. W każdym znajduje się duże łóżko o wymiarach 180x210 cm, TV LCD z kanałami satelitarnymi, minibar, sejf, czajnik. W pokojach typu standard oraz superior można wstawić dodatkowe łóżko dla dziecka. Do każdego pokoju przylega nowoczesna łazianka z kabiną prysznicową, lusterkiem do makijażu, suszarką do włosów, ręcznikami, kosmetykami, kapciami i szlafrokami.
W hotelu znajduje się międzynarodowa restauracja Riva. O satysfakcję z jedzonych posiłków dbają wysoko wykwalifikowani kucharze i szefowie kuchni z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu elitarnymi obiektami gastronomicznymi. Lokal mieści się przy promenadzie na plaży, oprócz tradycyjnej kuchni oferuje również wybór świeżych owoców morza, a także różnorodne, nowoczesne desery. W hotelu zlokalizowano także winną piwniczkę, w której można zapoznać się z trunkami z winiarni Buk, która kontynuuje rodzinną tradycję produkcji win, specjalizując się w dwóch gatunkach wina czerwonego i jednym białym, w tym wyrabiając Vranac – autochtoniczne wino Czarnogóry.
Goście cenią lokalizację tego hotelu, polecają go jako miejsce doskonałe dla par, ale także rodzin z dziećmi. Atutami są smaczne i urozmaicone jedzenie oraz plaża znajdująca się na wprost hotelu.
Petrovac jest niewielkim miastem (1500 stałych mieszkańców) o długiej historii –starożytni Rzymianie mieli doceniać warunki kurortu już w III wieku, o czym świadczy mozaika zachowana z tamtych czasów i przedstawiająca boga snu i wypoczynku – Hypnosa. Innym zabytkiem Petrovaca jest twierdza, w której przechowywano oliwę i wina z bogatych w gaje oliwne i winorośl okolic miasta, dopóki nie zabrały ich stąd statki handlowe. Dziś to twierdzy można się wspiąć na widokowy spacer.
Ciekawa jest też historia marynarza, który stracił statek w bitwie na wzburzonym morzu, ale udało mu się znaleźć schronienie na wyspach przed Petrovacem. Są to wyspy Katic i Sveta Nedjelja, na których żeglarz zbudował kościół jako dar i znak wdzięczności za ratunek. Dziś wyprawa na wyspę i dzwonienie dzwonem kościelnym na szczęście stanowią popularną atrakcję turystyczną. Wyspy widoczne są z Plaży Miejskiej rozpoznawalnej po czerwonym piasku oraz plaży Lučica – otoczona lasami sosnowymi i stromymi klifami uchodzi za jedną z najpiękniejszych plaż w Czarnogórze.
Miejsca, które warto się wybrać:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Fancy Montenegro d.o.o., Obala bb, 85300 Budva, NIP: 2780917
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Riva. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".