Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Trakoscan spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Trakošćan**** zlokalizowany jest w północnej Chorwacji, w bajkowym otoczeniu jeziora i jednego z najlepiej zachowanych chorwackich zamków, znajdującego się na liście najpiękniejszych zamków w Europie. Dzięki temu, że częścią kompleksu hotelowego są korty tenisowe oraz boiska do siatkówki i koszykówki, łatwo zaplanować aktywne spędzanie czasu na miejscu. Po wszystkim warto zrelaksować się w centrum wellness, w saunie, jacuzzi czy łaźni parowej.
Nowocześnie urządzone pokoje są efektem niedawnej renowacji obiektu, która wprowadziła szeroką gamę udogodnień. Z każdego pokoju roztacza się widok na pełen drzew park lub piękny zamek Trakošćan. Pokoje podłączone są do bezprzewodowej sieci Internet, wyposażone w mini bar, sejf, TV oraz łazienkę z kosmetykami, ręcznikami, suszarką do włosów. Pokoje klasy superior posiadają balkon z widokiem na zamek. W pokoju family może bezpłatnie na rozkładanej sofie nocować dwoje dzieci do 12 lat.
Hotelową restaurację wyróżnia przyjemna atmosfera oraz widok na jeden z najpiękniejszych zamków w Europie. Zapomniane domowe przepisy zyskały tutaj nową odsłonę i pieszczą podniebienia gości, którzy mogą wybierać posiłki w trzech restauracjach – jeść u stóp zamku oraz na otoczonym zielenią tarasie.
Dla uzupełnienia doznań z pobytu w Hotelu Trakošćan**** warto zasięgnąć fachowego wsparcia personelu centrum SPA & Wellness, gdzie można korzystać z basenu, jacuzzi, sauny fińskiej i tureckiej, bogatej oferty masaży oraz zabiegów pielęgnacyjnych, rewitalizujących ciało i umysł, wykorzystujących luksusowe składniki kremów modelujących sylwetkę i przeciwdziałających skutkom starzenia.
Na miejscu można skorzystać także z wypożyczalni rowerów górskich, a dzieciom na pewno sprawi radość nowy pokój zabaw.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20.6 m2
maks. 2 osoby
25.6 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
26 m2
maks. 2 osoby
Atrakcją tej niewielkiej miejscowości, otoczonej wspaniałymi lasami zapewniającymi wysoką jakość powietrza, jest zamek wzniesiony na wzgórzu nad jeziorem w XIV w. Zamek Trakošćan przetrwał wiele stuleci w idealnym stanie. Tę przepięknie położoną budowlę można zwiedzać pieszo lub podczas wycieczki łodzią po rozciągającym się u jego stóp jeziorze.
Bliskość gór, szczytów Ravnej Gory, Macelji i innych okolica stwarza dobre warunki do uprawiania różnorodnej turystyki górskiej – od wspinaczki, przez piesze wędrówki, po jazdę na rowerze górskim. Jezioro Trakošćan zachęca do kąpieli i wędkowania. Malownicza okolica przyciąga miłośników kontaktu z naturą.
Spragnieni samochodowej wycieczki mogą udać się na cały dzień do oddalonego o 70 km na południe Zagrzebia – chorwackiej stolicy lub do położonego 50 km na północ słoweńskiego Mariboru albo do mniejszego, ale urokliwego słoweńskiego miasteczka Ptuj. Inny dzień można poświęcić także na wycieczkę do Varaždinu – dawnej chorwackiej stolicy (niespełna 40 km) lub do Varaždinskich Toplic – cenionego uzdrowiska.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOTEL TRAKOŠĆAN D.O.O., TRG ŽRTAVA FAŠIZMA 6, 10 000 Zagreb, NIP: HR49182241027
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Trakoscan. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!