Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Fagus**** jest atrakcyjnie położony w samym sercu Budvy – pomiędzy starym miastem, a plażą Slovenską – najbardziej znaną plażą w Czarnogórze. To uroczy, nowy hotel z robiącym wrażenie basenem na dachu oraz z centrum odnowy biologicznej. Nieopodal hotelu znajdują się restauracje, centrum handlowe, sklep samoobsługowy, a przede wszystkim plaża z promenadą, barami i znanymi klubami.
Pokoje hotelu Fagus**** są nowocześnie eleganckie, dyskretne i komfortowe. Wszystkie są klimatyzowane, wyposażone w mini bar, sejf, TV z płaskim ekranem i kanałami satelitarnymi, elektryczny czajnik oraz balkon, podłączone do bezprzewodowego Internetu. W łazience zadbano o kabinę prysznicową, lusterko do makijażu, suszarkę do włosów, ręczniki i kapcie. Pokój ekonomiczny dysponuje powierzchnią 18 m2, pokój standardowy – 29 m2, a superior – 35 m2. Ten ostatni poza wygodnym podwójnym łóżkiem posiada także część wypoczynkową z sofą.
W hotelu Fagus**** znajduje się restauracja serwująca dania kuchni lokalnej i europejskiej. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne w formie bufetu. Goście mogą korzystać także z hotelowego baru.
Na dachu hotelu ulokowano robiący wrażenie zewnętrzny basen z widokiem na morze. Na tym samym, 7. piętrze, poza basenem znajduje się także sauna i łaźnia turecka. Strefa SPA & Wellness działa od godz. 10:00 do 20:00.
Budva to jedno z ciekawszych miejsc czarnogórskiego wybrzeża – jego najpopularniejszy kurort, słynący z licznych wieczornych atrakcji, będących w stanie zadowolić wytrawnych imprezowiczów. Często nazywana miastem młodych. Jednocześnie nie brakuje tutaj miejsc dla miłośników kultury, architektury czy pięknych krajobrazów.
Miasto położone na skalistym półwyspie nad brzegiem morza szczyci się uroczą starówką otoczoną starymi murami, których zwieńczeniem jest nadmorska cytadela. Badania archeologiczne dowodzą, że Ilirowie osiedlili się tutaj jeszcze przed grecką kolonizacją Adriatyku, a na stałe miejsce to jest zasiedlone od czasów rzymskich. Zachowane do dziś średniowieczne mury, fortyfikacje typowe dla starych nadadriatyckich miast, kryją wieże, strzelnice, bramy miejskie, muzea, cerkwie i wąskie uliczki, pozwalające wczuć się w śródziemnomorski klimat, znaleźć swoją ulubioną kawiarenkę czy lodziarnię oraz kawałek cienia nawet w najbardziej upalny dzień.
Co zobaczyć w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: JO-PE-LA d.o.o., Vojvodjanska 3, 85310 Budva, NIP: 3065286
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Fagus. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".