Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Hedera**** to komfortowy obiekt Resortu Maslinica, położony nad adriatycką zatoką na półwyspie Istria. Otaczają go sosnowe zagajniki. Maslinica Resort posiada duży zewnętrzny basen z licznymi leżakami, własną plażę z gastronomią, boiska sportowe, korty tenisowe, centrum wellness i bezmiar atrakcji. Hotel Hedera jest połączony wewnętrznym basenem z hotelem Narcis. W hotelu mieści się centrum odnowy biologicznej, strefa fitness i duży taras, który w letnie wieczory zamienia się w parkiet taneczny z muzyką na żywo.
W hotelu znajduje się niemal 300 czterogwiazdkowych klimatyzowanych pokoi w klasach standard (1-osobowe) i superior (2-osobowe). Pokoje typu superior posiadają balkony z widokiem na morze i 20-25 m2 powierzchni. Pokoje standard są nieco mniejsze i bez balkonu. Wszystkie pokoje znajdują się w zasięgu bezprzewodowego Internetu, a w ich wyposażeniu nie brakuje lodówki, sejfu czy telewizora z kanałami satelitarnymi. W łazience (z prysznicem lub wanną) na gości czekają ręczniki i suszarka do włosów.
W hotelu Hedera**** codziennie są organizowane śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Ponadto goście kompleksu hotelowego Maslinica mogą korzystać z dwóch restauracji (w tym pizzerii) oraz dwóch barów – koktajlowego i klubowego.
Osoby lubiące aktywność ruchową z pewnością będą zachwycone! Do ich dyspozycji jest tutaj nie tylko plaża z cudowną wodą Adriatyku, przed hotelem znajduje się spory basen z oddzielonym brodzikiem dla dzieci, wewnątrz hotelu mieści się zaś basen kryty. Goście mogą korzystać także z centrum fitness, wielofunkcyjnych boisk sportowych, kortów tenisowych, centrów nurkowych oraz różnorodnego sprzętu wodnego. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw. W okolicy nie brakuje interesujących tras spacerowych i rowerowych, położenie u podnóża gór stwarza możliwość górskich wędrówek.
Osoby szukające relaksu na pewno zadowoli oferta centrum wellness, specjalizującego się w kwestiach urody oraz zdrowia. Można tam zamówić masaże, zabiegi na twarz i ciało, odpocząć w saunie czy łaźni tureckiej. W kompleksie jest także możliwość skorzystania z usług salonu fryzjerskiego, zrobienia zakupów w kiosku oraz supermarkecie.
Dzieci i dorośli mogą spędzać ciepłe letnie noce przy muzyce na żywo na tarasie hotelu Hedera. Tańczyć i śpiewać ulubione hity można do białego rana. Resortowe animacje odbywają się od czerwca do września.
Rabac to pełen śródziemnomorskiego uroku kurort na południowo-wschodnim wybrzeżu Istrii, który poza sezonem zachowuje atmosferę rybackiej wioski. Ze względu na białe żwirowe plaże, krystalicznie czystą wodę, malownicze zatoczki oraz bujną roślinność bywa nazywany perłą półwyspu. To typowa miejscowość turystyczna z pięknymi plażami (odznaczonymi niebieską flagą), nadmorską promenadą i licznymi punktami gastronomicznymi, w tym piekarniami, kawiarniami i tradycyjnymi konobami. Łatwo się tutaj oddać błogiemu lenistwu. Płytkie nabrzeże stwarza świetne warunki dla rodzin z dziećmi. W sierpniu organizowany jest Rabac Summer Festival.
Na popołudniowy czy wieczorny spacer po urokliwej starówce warto wybrać się natomiast do sąsiedniego miasteczka Labin, oddalonego o zaledwie 5 km. Zachowały się w nim średniowieczne zabytki – mury, bastiony, stary kościół, barokowe pałace, kolorowe domy, piękne uliczki. To malowniczo położone stare górnicze miasteczko, w którym można zwiedzać muzea (z ekspozycją górniczą oraz folklorystyczną), wspiąć się na dzwonnicę oferującą fantastyczny widok na okolicę czy wybrać się do punktu widokowego Fortica.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Maslinica d.o.o., Maslinica 1, 52221 Rabac, NIP: HR71763990833
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Hedera. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".