Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt Jaworzynka 89 położony jest w miejscowości o tej samej nazwie. Usytuowane jest w spokojnej i zielonej okolicy, z pięknym widokiem na góry i rozciągające się połacie lasów. Można tutaj zarówno zrelaksować się i odpocząć od codziennych obowiązków, jak również aktywnie spędzić czas wolny. Obiekt posiada specjalnie przystosowane zaplecze rekreacyjno – sportowe, a okolica sprzyja wycieczkom rowerowym i wędrówkom pieszym.
Dużym atutem obiektu jest jego bliskie położenie względem takich miast jak Żywiec, Ustroń, Wisła czy Cieszyn. Dodatkowo obiekt znajduje się u zbiegu trzech granic ze Słowacją i Czechami. Stanowi to wspaniałą alternatywę do podróżowania i poznawania okolicznych atrakcji.
Goście do swojej dyspozycji mają komfortowe i przestronne pokoje 2 i 3 osobowe. Na wyposażeniu znajdują się wygodne łóżka, szafa, internet bezprzewodowy i telewizor z płaskim ekranem. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabina prysznicową i ręcznikami.
Obiekt ukierunkowany jest w dużej mierze na szerzenie zdrowego trybu życia. Dlatego też w obiekcie znajduje się sala gimnastyczna, na której można zagrać w koszykówkę, siatkówkę czy piłkę ręczną. Do dyspozycji gości zostały także oddane profesjonalne stoły do ping-ponga.
Obiekt położony jest w na południu Polski, w województwie śląskim, w powiecie cieszyńskim, w malowniczej miejscowości Jaworzynka. W połączeniu z Istebną i Koniakowem tworzy tzw. Trójwieś Beskidzką.
Miejscowość Jaworzynka jest położona na krańcach Beskidu Śląskiego, w zielonej i spokojnej okolicy, która sprzyja wypoczynkowi. Dodatkowo region ten jest silnie związany ze swoim dziedzictwem i kulturą, będąc tutaj warto zobaczyć wiele okolicznych i tradycyjnych atrakcji:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Bonus Development Spółka z ograniczoną Spółka komandytowo-akcyjnaodpowiedzialnością , Rynek Główny 15, 31-008 Kraków, NIP: 6762368121
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Jaworzynka 89. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".