Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 40 komfortowych pokoi, z których każdy wyposażony jest w: telewizor, prywatną łazienkę z kabiną prysznicową oraz zestaw kosmetyków. Dodatkowo, na terenie hotelu można korzystać z bezprzewodowego internetu.
W restauracji Planeta czeka na gości wspaniała podróż po kulinarnej mapie świata. Każde danie jest przygotowywane ze składników najlepszej jakości, a nad ich smakiem czuwa doświadczony Szef Kuchni. Dopełnieniem uczty dla zmysłów jest awangardowe wnętrze.
Hotel Planeta zapewnia perfekcyjne warunki na wakacyjny relaks, weekendowy wypad nad morze, ale także do organizacji imprez okolicznościowych, kursów, szkoleń oraz spotkań biznesowych.
Będąc w Mielnie warto odwiedzić miejscowy kościół parafialny Przemienienia Pańskiego. Gotycka, ceglana świątynia pochodzi z XV w. i jest jednym z najstarszych budynków miasta. Co ciekawe, w przeszłości kościół otoczony był fosami, co sugeruje, że budowano go z myślą nie tylko o sakralnych, ale również obronnych funkcjach obiektu.
W okolicy warto odwiedzić latarnię morską w Gąskach. Ta wysoka na 50 metrów budowla jest drugą co do wielkości latarnią morską na polskim wybrzeżu. Na położony na szczycie taras widokowy (malowniczy widok na Morze Bałtyckie, dostrzec można stąd Sarbinowo, Chłopy, Mielno i Unieście) prowadzi 190 granitowych schodów.
Na dalsze wycieczki polecamy Koszalin, gdzie znajdują się m.in. filharmonia, teatr i kina, Kołobrzeg z zabytkową Katedrą, latarnią morską, przepięknym ratuszem, a także możliwościom wycieczek na duńską wyspę Bornholm oraz Darłowo z okazałym Zamkiem Książąt Pomorskich.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HEIDE Sp. z o.o., ul. Lipowa 3, 89-650 Czersk, NIP: 5552086634
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Planeta. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".