Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pensjonat Skałka położony jest w malowniczym uzdrowisku Duszniki-Zdrój, w jego południowej, pięknie zalesionej części zwanej Zieleniec, zapewniającej dostęp do stoków narciarskich. Obiekt posiada strefę SPA, własny ogród oraz przechowalnię sprzętu narciarskiego, co czyni go miejscem wartym wyboru niezależnie od pory roku.
W pensjonacie Skałka dostępne są standardowe pokoje 2-osobowe oraz 4-osobowe pokoje delux, idealne na rodzinny wypoczynek. Wszystkie pokoje posiadają dostęp do bezprzewodowego internetu, wyposażone są w wygodne łóżka, dodatkowe rozkładane kanapy, lodówki i telewizory. W łazience można korzystać z kabiny prysznicowej, ręczników, suszarki do włosów, lustra oraz płynu do kąpieli.
W pensjonacie mieści się restauracja Skałka, której menu bogate jest w dania regionalne. Możliwe jest także zamówienie indywidualnego bezglutenowego menu, a także dedykowanego dla wegan. Codziennie rano w restauracji organizowane jest śniadanie w formie bufetu.
Wyróżnikiem pensjonatu Skałka jest strefa SPA z wewnętrznym basenem i bogatą ofertą zabiegów. Goście Skałki mogą wypoczywać i relaksować się w basenie, saunach (parowej i suchej) oraz jacuzzi, a za dodatkową opłatą korzystać z masaży i zabiegów kosmetycznych wykonywanych przez doświadczoną obsługę z wykorzystaniem profesjonalnych kosmetyków.
W sezonie zimowym warto przyjechać z nartami lub snowboardem, gdyż obiekt zapewnia bezpośredni dostęp do stoków narciarskich oraz przechowalnię sprzętu. W sąsiedniej stacji narciarskiej można korzystać z wyciągu kanapowego, kanapowo-gondolowego, talerzykowego oraz taśmowego, szkółki narciarskiej oraz wypożyczalni nart i snowboardu.
Zieleniec to atrakcyjna zarówno latem, jak i zimą część uzdrowiska Duszniki-Zdrój, która zachęca do aktywnego wypoczynku, ale także stanowi znakomitą bazę do korzystania z atrakcji Kotliny Kłodzkiej. Zieleniec słynie przede wszystkim ze stacji narciarskiej Ski Arena, w której szczególnie mile widziane są całe rodziny nawet z małymi pociechami. Infrastruktura narciarska jest bogata i wciąż się rozwija. Długość tras zjazdowych wynosi już 23 km, charakteryzuje je różna długość oraz poziom trudności – najdłuższa liczy niemal 3 km. Różnej kategorii wyciągów jest tu już 29, ponadto ośrodek posiada sztuczne oświetlenie, umożliwiające także atrakcyjne wieczorne jazdy na aż 22 trasach. Zieleniec Ski Arena to nie tylko narciarstwo alpejskie. To także malownicze i ciągnące się kilometrami piękne trasy narciarstwa biegowego, z których wiele dostępnych jest także po czeskiej stronie granicy.
Miejscowość jest popularna także poza sezonem zimowym, dzięki wyjątkowemu klimatowi i mnóstwu zieleni, stanowiąc atrakcyjne miejsce także w cieplejszych miesiącach. Lokalną atrakcję stanowią koleje linowe działające niemal całorocznie i znacząco ułatwiające dostanie się na grzbie Gór Orlickich, kuszących przyjemnymi trasami wycieczkowymi i spacerowymi. Traktując Zieleniec jako bazę wypadową, można korzystać z dziesiątek kilometrów pieszych szlaków przez Góry Orlickie, Bystrzyckie czy Stołowe. Zieleniec jest także jednym z ważniejszych w Sudetach ośrodków kolarstwa górskiego – trasy o zróżnicowanym stopniu trudności ściągają pasjonatów kolarstwa.
Okoliczne atrakcje Kotliny Kłodzkiej:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Kasprzak Daniel, ul. Grabowska 250, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6221004258
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pensjonat Skałka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".