Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Carine Hotel Delfin**** jest przepięknie położony w samym sercu Boki Kotorskiej – najpiękniejszej zatoki Bałkanów przy plaży z certyfikowaną wodą doskonałej jakości. Komfortowy hotel znanej sieci Carine Hotels znakomicie się sprawdzi na idealne wakacje z rodziną – możesz oddawać się błogiemu relaksowi, gdy Twoje dzieci będą bezpiecznie nawiązywały znajomości w Star Camp.
Wykorzystując wspaniałą lokalizację w malowniczym zakątku Czarnogóry, Carine Hotel Delfin**** oferuje pokoje z widokiem na góry lub morze, w tym także pokoje rodzinne (dla maksymalnie czterech osób oraz niemowlęcia). Pokoje są nowoczesne, jasne, kolorystyką i dekoracjami nawiązują do morskiego otoczenia. Każdy wyposażony jest w mini bar, telewizor z płaskim ekranem, sejf, a łazienka w suszarkę do włosów, ręczniki i przybory toaletowe. Pokoje z widokiem na morze dodatkowo posiadają balkon, a pokoje z widokiem na góry balkonik francuski.
W głównej hotelowej restauracji posiłki serwowane są w formie bufetu trzykrotnie w ciągu dnia: śniadania w godz. 7:30-10:30, obiady w godz. 12:30-14:30, a kolacje od godz. 18:30 do 21:30. Ponadto na terenie hotelu znajdują się bary z przekąskami, podzielonymi na: poranne przekąski (10:30-12:30) to ciastka, kanapki, owoce oraz napoje; lunch (12:30-15:30) wraz z napojami; popołudniowe przekąski (15:30-18:30) to ciastka, kanapki, owoce, desery i napoje. Wieczorne posiłki w bufetowej restauracji z tłem w postaci świateł sąsiednich miejscowości, rozbłyskujących nad morską wodą, stanowią wspaniałe zwieńczenie dnia.
Goście hotelu Carine Delfin**** mogą korzystać z basenów: wewnętrznego i pięknego zewnętrznego (w typie infinity), plaż w zatoce (wraz z leżakami i parasolami), sauny, gabinetu masażu oraz licznych animacji – w trakcie dnia i wieczorami. Dla dzieci dostępna jest specjalna strefa Star Camp, w której znajdują się pod opieką wykwalifikowanych animatorów.
Nazywana perłą Czarnogóry Boka Kotorska to przepięknie usytuowana zatoka, głęboko wcinająca się w otoczony górami ląd, oferująca wiele pięknych miejsc widokowych, ale także zachwycających zabytków i tras spacerowych. Niekwestionowanym diamentem okolicy jest średniowieczne miasteczko Kotor, a także sąsiadujący z nim Perast. Ta część Czarnogóry oferuje także liczne możliwości uprawiania sportów wodnych, włącznie z nurkowaniem w jaskiniach.
Sama Bijela to niewielkie letnisko w sąsiedztwie Herceg Novi – miasta położonego między górą, a zatoką i najczęściej odwiedzanego przez turystów kurortu Czarnogóry. Herceg Novi, które wyróżnia śródziemnomorski charakter, posiada zabytkowe Stare Miasto, otoczone murami oraz tureckimi umocnieniami, nazywane jest miastem kwiatów, a wczesną wiosną organizowany jest w nim Festiwal Mimozy.
Miejsca, które warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Carine d.o.o., Ulica Slobode 43, 81000 Podgorica, NIP: 02094754
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Carine Hotel Delfin. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".