Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Q Hotel Kraków oferuje swoim gościom zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z łazienkami. Ich wnętrza są nowoczesne i ergonomiczne, a kompleksowe wyposażenie zapewnia pełen komfort pobytu. Każdy pokój wyposażony jest w: indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizor LCD, sejf, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty, wodę mineralną, deskę do prasowania, żelazko, bezprzewodowy i bezpłatny Internet (Wi-Fi), dodatkowo w każdej łazience znajduje się suszarka do włosów.
Zaplecze gastronomiczne w Q Hotel Kraków to prawie 140 m² powierzchni, która została zaaranżowana na restaurację oraz lobby bar. Prostota, żywa kolorystyka oraz nowoczesny design wnętrz idealnie komponują się z wystrojem hotelu, tworząc spójną całość. Śniadania w Q Hotel Kraków serwowane są w formie bogatego bufetu z daniami ciepłymi i zimnymi. W ofercie bogaty asortyment pieczywa, nabiału, wędlin, warzyw i owoców, sałatki, ryby i zawsze coś na słodko.
Będąc w Krakowie nie można też pominąć Kazimierza - historycznej dzielnicy żydowskiej, która znana jest na całym świecie. Dobrze zachowane synagogi (m.in. Synagoga Stara i Synagoga Tempel) oraz Muzeum przenoszą turystów w świat judaizmu.
Pozostałe atrakcje Krakowa:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Radzikowskiego Q Hotel sp. z o.o. sp. k., ul. J. Lea 202A, 30-133 Kraków, NIP: 5851465380
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Q Hotel Kraków. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".