Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Diament Economy to kameralny hotel klasy ekonomicznej, położony w ścisłym centrum Gliwic. Komfortowe wnętrza pokoi, profesjonalna obsługa oraz restauracja zaspokoją oczekiwania zarówno gości biznesowych, jak i turystów. Hotel usytuowany jest w samym sercu miasta, wśród zabytkowych kamienic, na głównej ulicy handlowej Gliwic, w bliskim sąsiedztwie Rynku i dworca PKP oraz najważniejszych atrakcji turystycznych. Dogodna lokalizacja pozwala na swobodne poruszanie się po mieście.
Pokoje są przytulnie urządzone i podłączone do bezprzewodowego internetu. W każdym pokoju mieści się telewizor oraz biurko do pracy, a na nim zestaw do parzenia kawy i herbaty. W łazience wyposażonej w kabinę prysznicową na Gości czekają ręczniki, kosmetyki oraz suszarka do włosów.
Goście hotelowi zapraszani są na posiłki do restauracji Poziom+ w Hotelu Diament Plaza, oddalonym o 100 m.
W hotelu Diament Economy znajduje się także salon fryzjerski oraz gabinet kosmetyczny. Parking strzeżony mieści się w odległości 150 m.
Gliwice to śląskie miasto o burzliwej historii, które w granicach Polski znajduje się dopiero od 1945 roku, co wyraźnie widać w miejscowej zabudowie, w której dominują piękne kamienice przywołujące na myśl miasta Niemiec. Gliwice liczą niespełna 200 tysięcy mieszkańców i leżą ok. 30 km od Katowic. Wizytówką miasta jest Palmiarnia, swymi korzeniami sięgająca 1880 roku. Oprócz tysięcy roślin, podziwiać można także pawilon akwarystyczny, w którym pływają ryby słodkowodne z Amazonii, Tanganiki, rzek Polski oraz południowo-wschodniej Azji. Palmiarnia nieustannie zbiera świetne recenzje. Między Palmiarnią a hotelem mieści się Park Chopina z przyjemnymi alejkami.
Mówi się, że Gliwice mają najpiękniejszy rynek i kamienice na Śląsku. Na środku Rynku stoi ratusz otoczony kolorowymi kamienicami, odbudowanymi po zniszczeniach wojennych, niektóre mają podcienia i arkady, jest gdzie przysiąść na kawę. Spacerując po ulicach gliwickiej starówki można znaleźć ciekawe detale architektoniczne, pozostałości dawnych murów miejskich, Zamek Piastowski (jeden z najstarszych obiektów w mieście, obecnie muzeum z bezpłatnym wstępem), gotycki kościół Wszystkich Świętych czy Willę Caro – jedną z ważniejszych XIX-wiecznych rezydencji miasta.
Miejsca, które warto odwiedzić poza ścisłym centrum:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotele Diament S.A., ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice, NIP: 6450000606
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Diament Economy. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".