Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Pharos*** jest malowniczo położony na wzniesieniu na zachodnim wybrzeżu znanej i cenionej wyspy Hvar. Dzięki tej lokalizacji oferuje wspaniałe widoki na zachodzące słońce, zarówno z balkonów skierowanych w stronę morza, jak i okolic zewnętrznego basenu. To świetna lokalizacja, by zapoznać się z miasteczkiem Hvar, a także całą wyspą.
Hotel oferuje zakwaterowanie w 2-osobowych pokojach typu standard z widokiem na park, w pokojach typu superior z widokiem na morze, a także w rodzinnych pokojach typu junior suite, umożliwiających bezpłatny pobyt dwójki dzieci do 12 lat. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyposażony w sejf, telewizor z płaskim ekranem i kanałami satelitarnymi, a także prywatną łazienkę z suszarką do włosów. W kameralnych pokojach goście mogą korzystać z bezprzewodowej sieci Wi-Fi.
W hotelu Pharos*** znajdują się dwa bary – lobby bar Pharos oraz bar przy basenie. Pierwszy z nich proponuje dania kuchni amerykańskiej, brytyjskiej, śródziemnomorskiej i chorwackiej, otwarty jest od pory śniadania po kolację. Oferta baru przy basenie jest zbliżona, także w nim można nabyć orzeźwiające koktajle.
Goście hotelu mogą korzystać z kąpieli słonecznych wokół zewnętrznego basenu oraz aktywnie relaksować się w zewnętrznej siłowni.
Hvar to jedna z najpiękniejszych wysp Morza Śródziemnego. Jej zbocza porastają lasy sosnowe, winnice, gaje oliwne, sady owocowe oraz słynne pola lawendy. Klimat wyspy charakteryzuje się łagodnymi zimami i ciepłymi latami z 2718 słonecznymi godzinami, co sprawia, że jest to najbardziej słoneczna wyspa w Chorwacji.
W sąsiedztwie Hvaru od dawna przechodziły liczne szlaki żeglarskie, dzięki czemu wyspa stała się ważnym centrum prowadzenia adriatyckiego handlu. Jej głębokie i bezpieczne zatoki umożliwiały dokowanie i komunikację już w czasach prehistorycznych. W średniowieczu miasto Hvar zyskało na znaczeniu jako główna baza morska Imperium Weneckiego. Dobrobyt pociągnął za sobą rozwój kultury i sztuki, pałace szlacheckie i wiele pięknych budynków użyteczności publicznej. Na wyspie powstał jeden z pierwszych publicznych teatrów w Europie. Dzisiaj jest znaną na całym świecie lokalizacją turystyczną. 150-lecie zorganizowanej turystyki obchodzono na Hvarze w 2018 roku.
Hvar jest jedyną wyspą 6-krotnie wpisaną na listy dziedzictwa UNESCO, gdzie trafiły: równina Starego Gradu – nienaruszona przez 24 wieki pozostałość po antycznych Grekach; wyjątkowa procesja krzyżowa odbywana od XVI w. w Wielki Czwartek; koronka aloesowa wytwarzana przez benedyktynki z miasta Hvar; dieta śródziemnomorska – kwintesencja zdrowego stylu życia pełnego świeżych ryb i owoców morza, warzyw z własnej hodowli i wina opalonego potężną ilością słońca; klapa – tradycyjne dalmatyńskie śpiewy wielogłosowe oraz mury z kamienia służące do oddzielania działek.
Co zobaczyć na wyspie Hvar?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Suncani Hvar d.d., Ive Milicića 3, 21 450 Hvar, NIP: HR29834131149
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Pharos. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".