Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Podewils Old Town Gdańsk spełnia standardy Triverna
Pięciogwiazdkowy Hotel Podewils znajduje się w pieczołowicie odrestaurowanym barokowym pałacyku nad brzegiem Motławy z widokiem na historycznego Żurawia – wizytówkę gdańskiego wybrzeża. Okolica jest idealna do pieszego zwiedzania Gdańska oraz poczucia klimatu miasta tak mocno związanego z wodą. Po sąsiedzku, jedynie przez most, znajduje się Narodowe Muzeum Morskie na wyspie Ołowianka.
Hotel Podewils szczególnie docenią miłośnicy baroku, bo mieści się on w pałacyku właśnie z tej doby, a pokoje są zaaranżowane w sposób historyzujący, z marmurowymi łazienkami. Pokoje są klimatyzowane, z widokiem na stare miasto, rzekę lub spokojną ulicę. Każdy pokój jest wyposażony w stały dostęp do Internetu oraz telewizor 50’’SMART TV. W pokoju znajdują się mini bar, sejf mieszczący laptopa oraz biurko stanowiące miejsce do pracy. W marmurowych łazienkach zainstalowano prysznice lub wanny. Na gości czekają w nich szlafroki, kapcie hotelowe, zestawy ręczników, kosmetyki oraz suszarki do włosów.
Do dyspozycji gości hotel oddaje salę restauracyjną z letnim tarasem nad rzeką, drink bar, całodobową saunę oraz parking. Nie przewidziano udogodnień dla dzieci ani osób niepełnosprawnych. Zabytkowe wnętrze nie posiada windy.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Świetna lokalizacja Hotelu Podewils pozwala odczuć niezwykły klimat zadbanego centrum Starego Miasta, ale też znaleźć spokojne zaułki śródmieścia. Hotel położony jest nad Nową Motławą, naprzeciwko słynnego żurawia, pomiędzy Wyspą Spichrzów i Ołowianką. Jego lokalizacja daje także możliwość spacerowania po mniej popularnym turystycznie Dolnym Mieście z późnogotyckim kościołem św. Barbary, Bramą Żuławską, stadionem żużlowym, Akademią Muzyczną, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia czy kamienną śluzą i bastionami położonymi w południowej części wyspy.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W najbliższej okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Podewils Sp. z o.o., Krąg 16, 76-010 Polanów, NIP: 9290100914
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Podewils Old Town Gdańsk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!