Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Cvita to nowo wybudowany 4-gwiazdkowy hotel rodzinny. Położony jest na południowych stokach wyrastającego tuż nad Starym Miastem wzgórza Marjan, otoczony gęstym lasem sosnowym oferuje zapierające dech w piersiach widoki na południe w kierunku otwartego morza. Spokojne otoczenie czyni z tego hotelu idealne miejsce na wypoczynek zarówno dla szukających czystego relaksu, jak i chcących zwiedzać czy cieszyć się świeżym powietrzem nad Adriatykiem.
Hotel oferuje luksusowe pokoje i wspaniałą obsługę. Bogato wyposażone pokoje łączą ponadczasowy wystrój wnętrz z nowoczesnymi udogodnieniami i wyposażeniem (minibar, sejf, czajnik, TV, wifi). Do wyboru są pokoje w klasach superior oraz deluxe, z balkonem lub bez, z widokiem na morze lub las. Wnętrza są eleganckie i ekskluzywne, wykorzystano w nich naturalne materiały, wstawiono wygodne łóżka. Komfortu dopełniają przestronne łazienki, będące gwarancją pełnego relaksu i przyjemnego pobytu.
W Hotelu Cvita**** mieści się restauracja, w której codziennie można rozpocząć dzień od obfitego śniadania lub lekkiego, ale pożywnego posiłku przygotowanego wyłącznie z najświeższych składników. Można także po prostu zrelaksować się przy filiżance kawy. W ciągu dnia restauracja oferuje dania z karty, w tym także smakołyki kuchni dalmatyńskiej, która swą popularność zawdzięcza świeżości i prostocie, darom dziewiczej przyrody i miejscowym, którzy udanie pielęgnują tradycję.
W Dalmacji znają sekret, dlaczego ludzie nad Morzem Śródziemnym żyją dłużej, tutaj sam też będziesz mógł tego doświadczyć. Hotel Cvita**** zachęca, by spędzić zasłużone wakacje w niesamowitym otoczeniu leśnego parku Marjan z pięknymi widokami na Morze Adriatyckie oraz sąsiadujące ze wzgórzem spektakularne Stare Miasto Splitu z jego piękną nadmorską promenadą.
Nie wychodząc z hotelu, można korzystać z zewnętrznego i wewnętrznego basenu, sauny oraz sali fitness, a także przyjemnego hotelowego tarasu. Plaża Jeżinac znajduje się zaledwie kilka minut pieszo od hotelu otoczonego trasami spacerowymi poprowadzonymi po zielonych alejkach wzgórza Marjan. Zabytkowe centrum Splitu oddalone jest o niespełna 20 minut pieszo, a spacer po tej przyjemnej okolicy stanowi dodatkową atrakcję i walor hotelu.
Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i częściowo portowo-przemysłowego charakteru, jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom dzięki bogatej architekturze, pięknej promenadzie wysadzanej palmami, zalesionym alejkom spacerowym czy bogatej ofercie gastronomicznej.
Miasto rozwijało się w tym miejscu od czasów starożytnych, najpierw jako osada Greków, następnie Rzymian. Najbardziej znanym zabytkiem Splitu jest Pałac cesarza Dioklecjana, budowany w latach 295-305 – próżno jednak szukać tutaj bryły charakterystycznej dla cesarskiej rezydencji – przez 1700 lat kształt pałacu uległ przemianie i został wchłonięty przez współczesne miasto. Niesamowity efekt przynosi uświadomienie sobie, że spacerując po wąskich uliczkach, przemierzamy korytarze dawnych cesarskich włości.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Plitvice Dogas d.o.o., Pod kosom 40, 21 000 Split, NIP: HR65688097699
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Cvita. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".