Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Goście do swojej dyspozycji mają przygotowane przytulne i przestronne pokoje 2, 3 i 4 osobowe. W skład ich wyposażenia wchodzi: internet bezprzewodowy, telewizja oraz telefon. Każdy z pokoi posiada prywatna łazienkę. W obiekcie znajdują się również apartamenty, dodatkowo posiadające wygodne łóżko małżeńskie, zapewniając gościom komfortowy nocleg.
W obiekcie znajduje się elegancka restauracja, oferująca swoim gościom niepowtarzalne dania głównie kuchni polskiej i ukraińskiej, a także innych państw europejskich. Przygotowywane są z najlepszej jakości produktów, przez profesjonalnych kucharzy. Posiłki serwowane są w formie bufetu. W sezonie letnim istnieje możliwość zorganizowania grilla w ogródku hotelu.
Przyjemnym sposobem na spędzenie czasu oraz poprawę kondycji fizycznej jest skorzystanie z basenu, który mieści się na terenie obiektu. Wyposażony jest w gejzery wodne, przeciwfalę oraz hydromasaż. Dla dzieci wydzielona jest specjalna strefa o niskim poziomie wody, z dodatkową atrakcją dla najmłodszych jaką jest zjeżdżalnia. Goście mogą również skorzystać z sauny fińskiej oraz ruskiej bani (która funkcjonuje w określone dni tygodnia) poprawiając tym samym swoje samopoczucie, a także ukoić nerwy. W salonie SPA pracuje profesjonalna kadra, która zaopiekuje się i pomoże dobrać zabiegi do indywidualnych potrzeb gościa. W swojej bogatej ofercie salon odnowy biologicznej posiada różnorodne masaże, a także zabiegi kosmetyczne.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Intur Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 8A, 35-604 Rzeszów, NIP: 8133485704
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest SPA Hotel Gloria. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".