Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pokoje urządzone są w klasycznym stylu i utrzymane w jasnych barwach. Z okien rozpościera się widok na hotelowy park, a niektóre z pokoi dodatkowo dysponują balkonem. W wyposażeniu każdego z nich znajduje się telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, lodówka oraz prywatna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną.
Hotelowa restauracja serwuje głównie dania kuchni europejskiej i regionalnej. Potrawy przygotowywane są ze świeżych, dobrej jakości produktów. Hotel dodatkowo zadbał o specjalne menu dla dzieci i krzesełka do karmienia. Wieczorami warto zajrzeć też do hotelowego baru gdzie serwowane są kolorowe drinki, orzeźwiające napoje i aromatyczna kawa.
Dla Gości spragnionych relaksu, hotel przygotował atrakcyjną Strefę Wellness z dużym, zewnętrznym basenem, brodzikiem dla dzieci, łaźnią na świeżym powietrzu, sauną, jacuzzi i strefą relaksacyjną. Dodatkowo przy basenie znajduje się bar z jedzeniem i napojami.
Dla najmłodszych przygotowano atrakcyjny plac i kącik zabaw. Na terenie obiektu można skorzystać też ze stołu do bilarda.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Garden s.r.o. , ul. Kosicka Bela 220, 04465 Kosicka Bela , NIP: SK 2120566954
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Garden Kosice. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".