Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Katarina**** wyróżnia największy kompleks zewnętrznych basenów w okolicy, znakomite centrum odnowy biologicznej oraz lokalizacja kilka kroków od miejskiej plaży w przyjemnej i urokliwej miejscowości Selce, sąsiadującej z Crikvenicą od południa. Baseny o powierzchni ponad 1000 m2 zostały gruntownie wyremontowane w 2019 roku, by stać się ulubionym miejscem gości odwiedzających riwierę. Właśnie stąd można podziwiać niepowtarzalne zachody słońca i widoki na wyspę Krk.
Na 8 piętrach Hotelu Katarina**** znajduje się 176 klimatyzowanych pokoi, do których można dojechać trzema windami. Cała strona północna została kompleksowo wyremontowana, by oferować nowoczesne pokoje. Goście Hotelu Katarina**** mogą wybierać między pokojami klasy standard, superior z opcją balkonu wychodzącego na morze lub nie. Oprócz pokoi 20osobowych jest także 4-osobowy rodzinny. Wszystkie wnętrza są klimatyzowane, wyposażone w mini bar, sejf, telewizję satelitarną oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Każdy posiada prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów oraz ręcznikami.
Pośród wakacyjnych wspomnień Goście hotelu Katarina**** wywożą piękną restaurację oraz doskonale skomponowane posiłki. Szef Kuchni dba o jakość i ilość potraw – duży wybór, nie brakuje ryb, owoców morza ani wspaniałych deserów. Aperitiv Bar posiada przestronny taras z niepowtarzalnym widokiem na wyspę Krk.
W hotelu mieści się pełne atrakcji centrum odnowy biologicznej Katarina SPA z krytym basenem wypełnionym podgrzewaną wodą morską, saunami, strefą relaksu z widokiem na śródziemnomorski ogród, a także wielofunkcyjne sale konferencyjne oraz największy kompleks odkrytych basenów w tej części Riwiery, z których goście hotelowi mogą korzystać bezpłatnie. Część basenu jest przystosowana dla dzieci i osób nie umiejących pływać, dla dzieci przygotowano także pokój zabaw.
Okolica hotelu jest bardzo przyjemna. sprzyjająca spacerom i wypełniona potrzebnymi obiektami takimi jak sklepy, restauracje, wypożyczalnie sprzętu wodnego, biura turystyczne oferujące rejsy wycieczkowe.
Selce to spokojna nadmorska miejscowość, malowniczo położona nad samym Adriatykiem, naprzeciwko wyspy Krk, w której zachowały się przykłady przybrzeżnej architektury tak typowej dla rybackiej przeszłości regionu. Dobre warunki wypoczynku, które oferuje, w połączeniu z portem sprawiają, że w sezonie bywa tutaj tłoczno. To właśnie tu do Adriatyku łagodnie opadają zielone wzgórza, tworząc niezwykle korzystny mikroklimat, dzięki któremu powstały tutaj sanatoria lecznicze. Z innymi nadmorskimi miejscowościami połączona jest promenadą Lungomare.
Promenadą można dojść do sąsiedniej Crikvenicy – miejscowości wypoczynkowo-uzdrowiskowej, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste, żwirowe i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelacica 16, 51260 Crikvenica, NIP: HR56994999963
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Katarina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".