Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty Blue Mandarin Riverside mieszczą się w nowym apartamentowcu, w zrewitalizowanej i prestiżowej części Starego Miasta w pobliżu rzeki Motława, Polskiej Filharmonii Bałtyckiej oraz Mariny. W sąsiedztwie znajdują się liczne restauracje oraz obiekty kulturowe.
To ekskluzywne wnętrza dla osób ceniących sobie wysoki standard życia oraz komfort także poza domem. Do dyspozycji gości oddano apartamenty z jedną lub dwiema sypialniami. W skład każdego apartamentu wchodzi przestronny salon z aneksem kuchennym. łazienka z prysznicem, balkon oraz niezależna sypialnia z dwuosobowym łóżkiem (lub dwie). W salonie mieści się rozkładana dwuosobowa sofa oraz duży telewizor z płaskim ekranem. Aneks kuchenny jest w pełni wyposażony, posiada m.in. lodówkę, zmywarkę, piekarnik, ekspres do kawy.
W części dziennej pomiędzy kącikiem wypoczynkowym, a aneksem kuchennym w każdym apartamencie przygotowano przestrzeń jadalną. W apartamentach ponadto dostępne są pralka, żelazko, suszarka do włosów oraz wygodne biurko z miejscem do pracy. W łazienkach na gości czekają czyste ręczniki. Powierzchnia apartamentów z jedną sypialnią wynosi 50 m2, z dwiema sypialniami – 70 m2.
Najbliższe otoczenie apartamentów stanowi nabrzeże Motławy, po której pływa tramwaj wodny oraz dochodzące do niej kanały, a także Muzeum II wojny światowej oraz restauracje. Wystarczy przejść przez most lub kładkę dedykowaną pieszym, by spacerować po kultowych uliczkach zabytkowego i pełnego kawiarni Starego Miasta, bardzo blisko znajduje się także zwodzona kładka prowadząca na Ołowiankę, gdzie mieszczą się m.in. Polska Filharmonia Bałtycka, Koło Widokowe AmberSky, Narodowe Muzeum Morskie. Zupełnie niedaleko, w zasięgu krótkiego spaceru, zlokalizowane jest także Europejskie Centrum Solidarności
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Świetna lokalizacja apartamentów Blue Mandarin Riverside pozwala odczuć niezwykły klimat dawnych gdańskich stoczni, spichlerzów na wyspach, Mariny, zadbanego centrum Starego Miasta, ale też znaleźć spokojne zaułki śródmieścia. Apartamenty położone są nad Motławą, naprzeciwko wyspy Ołowianka. Ich lokalizacja daje także możliwość spacerowania po zrewitalizowanej północnej części Starego Miasta.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W najbliższej okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Play Media Maciej Wąsik, Stogi 20a, 82-200 Malbork, NIP: 5792033689
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Blue Mandarin Riverside. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".