Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Falkensteiner Hotel Park Punat to 4-gwiazdkowy hotel dla aktywnych, mieszczący się na słonecznym zachodnim wybrzeżu wyspy Krk w północnej Chorwacji. Gdy wyglądasz przez okno, słyszysz ćwierkające ptaki, widzisz ciemnozielone sosny, a za nimi błyszczące morze. Weź głęboki oddech, pozwól, by śródziemnomorski klimat ogarnął Cię i wypełnił. Pamiętaj, że na wyspie zegary działają trochę wolniej. Pozbądź się zgiełku codziennego życia, zwolnij i zanurz się nie tylko w Adriatyku, ale i lokalnych specjałach, nowych miejscach, zapachach i wyjątkowym klimacie Chorwacji.
Goście Falkensteiner Hotel Park Punat **** mogą korzystać z komfortowych 2-osobowych pokoi w klasach superior i comfort, w których możliwe są dostawki (dla osoby dorosłej tylko w pokoju superior, gdzie można zakwaterować dodatkowo dwoje dzieci do 11 lat). W każdym pokoju oprócz dużego wygodnego łóżka znajduje się także rozkładana sofa, sejf oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Goście mogą korzystać z prywatnej łazienki z kabiną prysznicową. Pokoje klasy comfort mają ok. 20 m2 powierzchni, a pokoje klasy superior ok. 22 m2 i dodatkowo balkon z częściowym widokiem na morze.
Specjalizująca się w kuchni włosko-chorwackiej z regionalnymi wpływami i specjałami, hotelowa restauracja dba o smaczne pełne wyżywienie w ciągu dnia, począwszy od urozmaiconego śniadania, przez lunch, po kolację w formie bogatego bufetu. Przez cały dzień (od godz. 10:00 do 22:00) działa open bar z lokalnym piwem, winem, zimnymi napojami, kawą, herbatą oraz wodą. Goście wspominają, że kawa pita na tarasie z widokiem na zatokę nabiera wyjątkowego smaku.
Falkensteiner Hotel Park Punat**** to hotel dla aktywnych, ale też chcących wypocząć. Cudowna lokalizacja nad morzem, w centrum Punatu, ale blisko plaży sprawia, że łatwo rozkochać się w wodach Adriatyku. W samym hotelu można natomiast korzystać z przestronnego odkrytego basenu z oddzielnym brodzikiem dla dzieci i zjeżdżalnią. Miejscowość zapewnia bogatą ofertę sportowo-rekreacyjną przez cały rok, a wypożyczalnia rowerów, kajaków i SUP mieści się bezpośrednio w hotelu. Na życzenie centrum odnowy Thalasso & Spa może zorganizować relaksujące zabiegi na łonie natury w pięknym hotelowym ogrodzie z widokiem na Morze Śródziemne. Indywidualne zabiegi zapewnią dobre samopoczucie psychiczne i fizyczne dzięki wykorzystaniu regionalnych ziół.
Hotel otacza rozległy ogród z bujną roślinnością i śródziemnomorską atmosferą, który znakomicie zachęca do relaksu. Można w nim uprawiać jogę lub inne aktywności fizyczne. Goście spragnieni kąpieli słonecznych mogą korzystać z tarasu z leżakami wokół basenu. >
Świadome zwalnianie i ładowanie energii nad morzem, w otoczeniu naturalnego sosnowego lasu znacząco wpływa na jakość wypoczynku. Chorwacja, kraj z ponad 1000 wysp, jest uważany za rajski cel relaksujących wakacji nad Adriatykiem, który wyróżnia krystalicznie czysta woda, malownicze krajobrazy, urokliwa zabudowa i niezliczone godziny słoneczne.
Warto pamiętać, że na wyspie Krk znajdują się zabytki przyrodnicze, kulturowe, historyczne i religijne. W wiele miejsc można dojść pieszo, dojechać rowerem lub samochodem. W samej miejscowości Punat, będącej jednym z największych centrów jachtowych na całym wybrzeżu, znajduje się tłoczarnia oliwek, urokliwy romański kościół św. Donata z IX w. (na północ od hotelu, idąc wzdłuż zatoki), a na zielonej wysepce Košljun pośrodku zatoki mieści się zabytkowy franciszkański klasztor, gdzie latem odbywają się koncerty.
Atrakcje przyrodnicze na wyspie Krk:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hoteli Punat d.d., Obala 102, 51521 Punat, NIP: HR56485977409
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Falkensteiner Hotel Park Punat. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".