Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel In Excelsis**** to niezwykła posiadłość wybudowana z dbałością o szczegóły w 2019 roku. Hotel powstał na skraju miasteczka Novalja na wyspie Pag, skąd rozpościera się wprost obłędny widok na zatokę. Goście rozkoszują się nim z pięknego przestronnego basenu oraz wszystkich pokoi.
Hotel In Excelsis**** oferuje stylowe, przestronne i nieskazitelnie czyste pokoje z dużymi oknami pozwalającymi cieszyć się niepowtarzalnymi widokami na lazurowy Adriatyk. Współczesny design łączy się tutaj z autentycznymi chorwackimi elementami, zapewniając przytulność i luksusowy komfort. Spore balkony oferują widoki na niezapomniane zachody słońca. Dostępne są pokoje w klasach superior oraz deluxe, komfortowo wyposażone, z dużą łazienką z prysznicem. W klimatyzowanych wnętrzach na gości czeka minibar, sejf, smart TV, Wi-Fi, suszarka do włosów, ręczniki, kapcie, szlafrok i przybory toaletowe.
Restauracja A'Mare oferuje niezrównane połączenie kuchni śródziemnomorskiej z lokalnymi specjałami. Dzięki jednemu z najpiękniejszych widoków w Novalji, goście cieszą się pełnym aromatów menu w sposób wyjątkowy.
Sunset SPA ma ponad tysiąc metrów kwadratowych, mieszczą się tam baseny kryty oraz zewnętrzny, sauny, jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne, pokój zen oraz gabinety zabiegowe oferujące liczne zabiegi relaksacyjne.
Novalja to miasto położone w łagodnej zatoce w północno-zachodniej części wyspy Pag – piątej co do wielkości wyspie w Chorwacji, jednocześnie posiadającej najdłuższą linię brzegową, zlokalizowanej na północnych wodach Adriatyku. Większość wyspy jest kamienista z ubogą roślinnością, od wieków znana jako centrum produkcji soli, wełny, sera oraz miodu szałwiowego, a także koronek, dzięki którym region został wpisany na Reprezentatywną Listę Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego Ludzkości UNESCO.
Region Zadaru, położony w sercu wschodniego Adriatyku, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej w Chorwacji, oferuje nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Zadar to miasto pełniące rolę jednego ze śródziemnomorskich centrów kultury, sportu i gospodarki. Nieodległe miasta Nin i Biograd, a także mniejsze miejscowości regionu oferują wyjątkowe doznania eno-gastronomiczne. Miłośnicy przyrody i przygód mogą cieszyć się krystalicznie czystym morzem, plażami i urokliwymi zatoczkami licznych wysp oraz pięknem parków narodowych.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: In Lux d.o.o., Zavrtnica 17, 10000 Zagreb, NIP: 21295124407
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel In Excelsis. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".