Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty są minimalistyczne, ale wygodne, by stanowić bazę wakacyjnego wypoczynku w atrakcyjnej lokalizacji. Apartamenty 3-osobowe z jedną sypialnią mają powierzchnię 37 m2, a 4-osobowe 44 m2. Wszystkie posiadają balkony, zwykle wychodzące na stronę morza. Każdy z nich składa się z salonu z kącikiem wypoczynkowym w postaci rozkładanej sofy, sypialni z łóżkami dla 2 osób oraz łazienki i aneksu kuchennego wyposażonego w naczynia i przybory niezbędne do gotowania i spożywania posiłków. Do bezpłatnego Internetu Wi-Fi można podłączyć się w recepcji.
W sąsiedztwie znajdują się liczne bary i trzy restauracje: specjalizująca się w kuchni śródziemnomorskiej Marina z pokazami gotowania na żywo, grillem i tarasem z widokiem na plażę, oferująca znakomite ryby i mięsa restauracja Delfin z tarasem, z którego można podziwiać zachwycające zachody słońca nad Novigradem oraz romantyczna Oliva z dużym wyborem win.
Naturalne plaże wyróżnione za jakość i czystość Niebieską Flagą rozciągają się tuż obok apartamentów. Są kamieniste, skaliste i żwirowe, z naturalnym cieniem oraz dobrą infrastrukturą zawierającą place zabaw, boiska do siatkówki plażowej, możliwość wynajęcia leżaków i parasoli.
400 m od obiektu znajduje się centrum sportowe z 17 kortami tenisowymi oraz możliwością organizacji różnych aktywności, także wodnych.
Tar jest nadmorską wioską, która słynie z czystego, zielonego wybrzeża. Leży w połowie drogi między miasteczkami Poreč i Novigrad, które, choć niewielkie, stanowi przyjemne miejsce do spędzenia dnia czy popołudnia. Dawniej jego stare miasto znajdowało się na wyspie, gdy włodarze zdecydowali o zasypaniu przesmyku, miejscowość na lądzie wzbogaciła się o malowniczy półwysep.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Valamar Riviera d.d., Stancija Kaligari 1, 52440 Porec, NIP: HR36201212847
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Lanterna Sunny Resort by Valamar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".