Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Radisson Hotel &Suites, Gdańsk to nowy hotel położony w sercu Gdańska na Wyspie Spichrzów. Jest doskonale zlokalizowany przy zabytkowym Głównym Mieście oraz w pobliżu licznych atrakcji turystycznych. W budynek hotelu wkomponowano pozostałości spichlerzy Deo oraz Woli Łeb, a szczególny nacisk położono na wysoką jakość naturalnych materiałów, takich jak bursztyn bałtycki, ceramika, cegły oraz duże ilości przeszkleń i stali. Hotelowi Goście mogą korzystać ze strefy spa, basenu, baru, restauracji, centrum konferencyjno-bankietowego.
Budynek łączący historię z nowoczesnością oferuje ponad trzysta pokoi i apartamentów, które są inspirowane skandynawską gościnnością. Pokoje w klasie standard są klimatyzowane, mają ponad 20 m2, sejf, telewizor, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz dostęp do sieci Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w kosmetyki, ręczniki i suszarki do włosów (poza reżimem COVID-owym).
W hotelowych restauracjach można spróbować przysmaków polskiej kuchni i międzynarodowych specjałów. Restauracja Deo jest miejscem, w którym każdy gość będzie mógł przyjemnie rozpocząć dzień dzięki pożywnemu śniadaniu w formie bufetu, obejmującemu szeroki wybór zimnych i ciepłych posiłków, począwszy od tradycyjnych polskich dań, na międzynarodowych klasykach kończąc (w czasach COVID śniadanie jest serwowane). Stylowe wnętrze restauracji ze ścianami z cegieł oraz bursztynowymi akcentami tworzy pogodną atmosferę i napawa gości dobrym nastrojem na cały dzień. Na lunch, obiad lub orzeźwiający koktajl i przyjemne rozmowy najlepiej wybrać hotelowy lobby bar.
Radisson Hotel &Suites znajduje się w kompleksie Deo Plaza, gdzie można znaleźć szeroki wybór sklepów i restauracji. Kompleks w naturalny sposób kontynuuje tradycje architektoniczne charakterystyczne dla starego Gdańska, które zostały wzbogacone o nowoczesne akcenty. Hotel posiada ekskluzywną strefę SPA, fitness oraz przytulny basen z dyszami wodnymi.
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Świetna lokalizacja Hotelu Marina Club pozwala odczuć niezwykły klimat gdańskich wysp, Mariny, zadbanego centrum Starego Miasta, ale też znaleźć spokojne zaułki śródmieścia. Hotel położony jest na zrewitalizowanej Wyspie Spichrzów. Jego lokalizacja daje także możliwość spacerowania po mniej popularnym turystycznie Dolnym Mieście z późnogotyckim kościołem św. Barbary, Bramą Żuławską, stadionem żużlowym, Akademią Muzyczną, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia czy kamienną śluzą i bastionami położonymi w południowej części wyspy.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W centrum Gdańska warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Deo Hotel Sp. z o.o. Sp.k., ul. Knyszyńska 16A/2, 80-180 Gdańsk, NIP: 5833314802
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Radisson Hotel & Suites Gdańsk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".