Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Crystal Sunny Hotel by Valamar**** to obiekt położony ledwie krok od plaży w przyjemnym miasteczku Poreč na chorwackim półwyspie Istria. W 2021 hotel odświeżono i wprowadzono kilka nowości, dzięki czemu stanowi jeszcze lepsze miejsce letniego wypoczynku, także dla rodzin z dziećmi.
Goście Crystal Sunny Hotel**** mogą korzystać z pokoi typu classic lub superior z balkonem. Wszystkie pokoje są nowocześnie wyposażone i klimatyzowane, posiadają dostęp do bezpłatnego Internetu WiFi. W pokoju na Gości czekają wygodne łóżka, telewizor z płaskim ekranem i kanałami satelitarnymi, sejf, możliwość wstawienia mini barku na życzenie. Łazienka wyposażona jest w wannę lub kabinę prysznicową oraz suszarkę do włosów. Na życzenie udostępniane są sprzęty ułatwiające pobyt z dzieckiem.
Nowa restauracja Sunny uruchomiła usługę, która sprzyja wakacyjnemu leniuchowaniu, wydłużaniu poranków, a osobom aktywnym daje możliwość zjedzenia dodatkowego posiłku po treningu – to opcja śniadanie&lunch, dzięki której Goście mogą wielokrotnie korzystać z bufetowej restauracji od 8:00 rano do 14:00, jedząc oraz popijając napoje z dozowników. W restauracji serwowana jest dobrej jakości kawa, przygotowywane są tematyczne bufety: kącik kuchni Istrii, kącik ze zdrową żywnością, gotowane jajka oraz strefa świeżo przygotowywanych posiłków. Wieczorne brunche odbywają się w formie pizzy, kanapek, zup, sałatek i słodkich przekąsek od godz. 19:00 do 20:30, napoje są dodatkowo płatne. W ciągu dnia można korzystać także z baru przy basenie, a całodobowo otwarty jest nowy Valfresco, gdzie można nabywać kanapki, sałatki, owoce, desery i chłodne napoje.
150 m od hotelu znajduje się plaża spełniająca najwyższe standardy czystości docenione nadaniem Niebieskiej Flagi. Na terenie hotelu Crystal Sunny znajdują się basen zewnętrzny ze słoną wodą, basen dla dzieci, jacuzzi, a także leżaki i parasole, z których można korzystać bezpłatnie. Basen wewnętrzny znajduje się w Hotelu Valamar Diamant, gdzie należy liczyć się z dodatkową opłatą. Tam też mieści się strefa wellness & spa Balance Mediterranean SPA, gdzie wypoczynkowi sprzyjają sauny, jacuzzi, pokój oraz ogród relaksu, a także bar organiczny.
W sąsiednim Valamar Diamant Hotelu przygotowano także rodzinne atrakcje: w pełni wyposażony pokój gier i zabaw dla dzieci w wieku 3-7 i 7-12 lat, a także strefę relaksu i multimediów dla młodzieży.
Istria to półwysep leżący w północnej części Morza Adriatyckiego, w większości należący do Chorwacji, a częściowo także do Słowenii i Włoch, od północy otoczony jest pasmem górskim. Sam półwysep także jest górzysty, łatwo na nim wejść w kontakt ze zjawiskami krasowymi. Panuje tutaj klimat śródziemnomorski, który doskonale sprzyja wypoczynkowi w okresie letnim, ale także wiosną czy jesienią. Okolica wypełniona jest rozmaitymi możliwościami spędzania czasu.
Poreč – historyczne miasteczko położone nad Adriatykiem, obfituje w zabytki z przeszłości, w tym bazylikę, która należy do najcenniejszych bizantyjskich budowli na świecie, z zachowanymi niezwykłymi mozaikami. Główna ulica starego miasta ze swymi gotyckimi pałacami i współczesnymi kawiarniami i lodziarniami stanowi wspaniałe miejsce na spacer. 7 km od Poreča znajduje się również warta odwiedzenia jaskinia Baredine, zamieszkiwana przez endemiczny gatunek ryby żyjącej tylko na obszarach krasowych.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Valamar Riviera d.d., Stancija Kaligari 1, 52440 Porec, NIP: HR36201212847
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Crystal Sunny Hotel by Valamar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".