Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Radisson Blu Hotel Gdańsk oferuje gościom współczesną elegancję okraszoną historycznymi akcentami w ścisłym centrum Starego Miasta. Idealnie wprost zlokalizowany 5* hotel zachwyca historyczną fasadą, a jego wnętrze zaskakuje współczesnym stylem i udogodnieniami. Hotel zajmuje wyremontowane kamienice stojące w bezpośrednim sąsiedztwie Długiego Targu, Zielonego Mostu oraz przystani.
Na gości czekają wygodne i ciche pokoje urządzone w kremowej tonacji, która sprzyja relaksowi. Każdy z pokoi wyposażony jest w sejf mieszczący laptop i inne udogodnienia. Przez cały pobyt można w nieograniczony sposób korzystać z bezpłatnego i szybkiego Internetu bezprzewodowego, dostępnego w całym klimatyzowanym obiekcie. Pokoje są wyposażone w biurko, szafę lub garderobę, sprzęt do prasowania, czajnik elektryczny. W każdym pokoju znajduje się indywidualne sterowana klimatyzacja, telewizor, telefon. W łazienkach zainstalowano wanny lub prysznice, przygotowano zestawy kosmetyków oraz ręczniki.
Śniadania i obiadokolacje podawane są w restauracji Verres en Vers, nawiązującej stylem do francuskiej brasserie. Panuje w niej przytulna atmosfera, a menu obejmuje specjały ze świata oraz lokalnej kuchni. W hotelu zaaranżowano także bar, w którym można zrelaksować i rozkoszować wyborem lokalnych piw, zagranicznych win oraz ciekawych koktajli, a także rozmaitych napojów bezalkoholowych oraz spróbować pysznych pubowych dań.
Radisson Blu Hotel oferuje także miejsca na organizację imprez (zarówno biznesowych, jak i prywatnych) – od wesel po seminaria. Goście mogą korzystać z wygodnego parkingu podziemnego. Dla podróżujących z małymi dziećmi przygotowano udogodnienia w postaci krzesełek do karmienia, łóżeczek niemowlęcych oraz menu dla dzieci w hotelowej restauracji.
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Pięciogwiazdkowa lokalizacja Hotelu Radisson Blu pozwala w pełni odczuć niezwykły klimat zadbanego centrum Starego Miasta. Hotel położony jest niemal nad samą Motławą, naprzeciwko Wyspy Spichrzów, 5 minut spacerem od charakterystycznego żurawia i 4 minuty od Bazyliki Mariackiej.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej czy Muzeum Bursztynu.
W najbliższej okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rezydent S.A., ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, NIP: 5262322227
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Radisson Blu Hotel Gdańsk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".