Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Haston City Hotel spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Haston City**** to komfortowy hotel z najwyższej jakości obsługą i doskonale urządzonymi pokojami oraz nowoczesnymi salami konferencyjnymi ulokowany w północnej części Wrocławia, w dzielnicy Psie Pole. Hotel znajduje się nieopodal obwodnicy miasta i zapewniających wygodny dojazd dróg krajowych, zaledwie 6 km od ścisłego centrum, z możliwością dojazdu komunikacją miejską. Jego wyróżnikiem są stylowe motoryzacyjne dekoracje.
Pokoje hotelu Haston City**** spełnią oczekiwania zarówno indywidualnie podróżujących gości biznesowych, jak i turystów oraz rodzin – przygotowano tutaj wygodne pokoje 1-osobowe o powierzchni 17 m2, pokoje 2-osobowe oraz luksusowe apartamenty junior suite, zajmujące 33 m2. Wszystkie gwarantują wysoki poziom prywatności oraz wiele udogodnień: wygodne fotele, stoliki kawowe, zestawy do przygotowywania gorących napojów, szerokie biurka, sejfy, mini bary. Pokoje są klimatyzowane, znajdują się w zasięgu bezprzewodowego Internetu. Apartamenty junior suite składają się z sypialni, pokoju dziennego z rozkładaną sofą, łazienki oraz oddzielnej toalety.
W ofercie eleganckiej restauracji Haston City Hotelu**** znajdują się zarówno aromatyczne dania kuchni lokalnej, jak i potrawy z całego świata, doskonale wyposażony bufet śniadaniowy oraz przepyszne ciasta. Na Gości czekają tutaj dania przygotowane z najwyższą dbałością oraz wyśmienite desery z własnej cukierni. Szeroki wybór trunków oferuje Lobby Bar, w którym panuje prawdziwie klubowa atmosfera – to doskonałe miejsce na odprężenie po konferencji czy negocjacjach biznesowych.
Do kompleksu Haston City Hotelu należy centrum konferencyjne Haston Congress Center, mogące pomieścić do 600 osób. Możliwość łączenia wnętrz pozwala na organizowanie zarówno kameralnych spotkań, jak i dużych wydarzeń, targów i sympozjów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
17 m2
maks. 1 osoba
17 m2
maks. 2 osoby
33 m2
maks. 2 osoby
Wrocław – miasto spotkań to oficjalne hasło promocyjne stolicy Dolnego Śląska, ogłoszone już ponad dwie dekady temu. Nawiązywać miało do słów papieża Jana Pawła II, który w swej homilii podkreślił, że Wrocław jest miastem, które jednoczy, że tutaj spotyka się tradycja duchowa Wschodu i Zachodu. Rzeczywiście, we Wrocławiu każdy znajdzie coś dla siebie. Miasto tętni wydarzeniami kulturalnymi, wypełnione jest miejscami wartymi odwiedzenia, zaułkami godnymi znalezienia. Niecodzienną atrakcją towarzyszącą wrocławskim spacerom jest obecność krasnali, które wymuszają wiele uśmiechów, zachęcają do uważnej obserwacji, a przy okazji uczą przyjezdnych historii miasta, zwracając uwagę na ciekawe miejsca znajdujące się w sąsiedztwie.
We Wrocławiu trudno zwiedzić wszystko podczas jednego pobytu i do miasta chce się wracać i wracać, za każdym razem odkrywając nowe miejsca. Warto zawrócić uwagę na:
Potrzebującym odpoczynku od miasta, polecamy wycieczki w nieodległe, atrakcyjne miejsca: :
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Haston City Hotel Sp. z o.o., ul. Irysowa 1-3, 51-117 Wrocław, NIP: 8951982225
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Haston City Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!