Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wolisz góry czy morze? Tutaj nie musisz wybierać! W nowym Carine Hotel Kumbor***** można w pełni cieszyć się wspaniałą przyrodą Boki Kotorskiej, a najlepsze plaże mieć tuż obok. Woda w tym regionie Czarnogóry zachwyca wszystkich przyjeżdżających. W zaciszu własnego pokoju lub z krawędzi zjawiskowych basenów typu infinity można podziwiać spektakularne widoki na zatoki Herceg Novi i Tivat. Ten krajobraz nigdy się nie nudzi! Góry czy morze? Wybierz jedno i drugie!
W pokojach komfortowego hotelu znanej sieci Carine Hotels zadbano o najdrobniejsze szczegóły, by pobyt w nich był przyjemny. Dzięki wyjątkowej lokalizacji na brzegu w samym sercu Boki Kotorskiej – najpiękniejszej zatoki Bałkanów Carine Hotel Kumbor***** oferuje pokoje z widokiem na góry lub morze, w tym także jeszcze bardziej ekskluzywne pokoje typu suite z dodatkową częścią dla dziennego wypoczynku. Pokoje są nowoczesne, estetycznie zaaranżowane, dominuje w nich drewno oraz odcienie niebieskiego, harmonijnie komponujące się z otoczeniem. Każdy wyposażony jest w mini bar, telewizor z płaskim ekranem, sejf, lustro, a łazienka w suszarkę do włosów, ręczniki i przybory toaletowe. Każdy pokój posiada balkon, z którego można rozkoszować się tak pięknym tu widokiem na góry lub morze.
Hotel dysponuje dwiema restauracjami – bufetową, w której organizowane są śniadania i obiadokolacje, a także elegancką restauracją a la carte, w której można próbować potraw wybranych według własnego uznania. W przestrzeni hotelowej funkcjonują także bary, w których można nabywać napoje i przekąski.
Za dodatkową opłatą goście hotelu Carine Hotel Kumbor***** mogą korzystać z wyrafinowanej strefy SPA z ogromnymi oknami, by podziwiać piękno zatoki, a także z leżaków i parasoli na prywatnej hotelowej plaży. Animatorzy pracujący w sezonie letnim organizują atrakcje w trakcie dnia i wieczorami, a dla dzieci dostępna jest specjalna strefa Star Camp, w której znajdują się pod opieką wykwalifikowanych animatorów.
Nazywana perłą Czarnogóry Boka Kotorska to przepięknie usytuowana zatoka, głęboko wcinająca się w otoczony górami ląd, oferująca wiele pięknych miejsc widokowych, ale także zachwycających zabytków i tras spacerowych. Niekwestionowanym diamentem okolicy jest średniowieczne miasteczko Kotor, a także sąsiadujący z nim Perast. Ta część Czarnogóry oferuje także liczne możliwości uprawiania sportów wodnych, włącznie z nurkowaniem w jaskiniach.
Sam Kumbor to niewielkie letnisko w sąsiedztwie Herceg Novi – miasta położonego między górą, a zatoką i najczęściej odwiedzanego przez turystów kurortu Czarnogóry. Herceg Novi, które wyróżnia śródziemnomorski charakter, posiada zabytkowe Stare Miasto, otoczone murami oraz tureckimi umocnieniami, nazywane jest miastem kwiatów, a wczesną wiosną organizowany jest w nim Festiwal Mimozy.
Miejsca, które warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Carine d.o.o., Ulica Slobode 43, 81000 Podgorica, NIP: 02094754
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Carine Hotel Kumbor. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".