Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Zamek nad Bałtykiem? Nie ma ich wiele, a w tym można zanocować! Luksusowy zamek z basenem znajduje się najbliżej plaży jak się da, pozwala odciąć się od miejskiego zgiełku, zasłuchać w szum morza i zrelaksować w unikatowych wnętrzach. Budowę tego ciekawego architektonicznie budynku rozpoczęto niemal na samej plaży w 1906 roku. Obecnie, po kompletnej renowacji, obiekt jest doprowadzony do świetności i oferuje komfortowy wypoczynek w lokalizacji, której z pewnością można pozazdrościć.
W Zamku przygotowano wygodne pokoje i apartamenty urządzone w zindywidualizowanym stylu w pastelowych kolorach. Zapraszają one na odpoczynek przy szumie morza w atmosferze luksusu, którą tworzy m.in. specjalnie zaprojektowana i starannie wykonana stolarka. Pokój typu standard jest idealny dla każdego, kto poszukuje ciszy i spokoju. Urzeka stylem i dyskretnie komfortowym wyposażeniem. Większość pokoi posiada prywatny balkon z widokiem na morze lub na las od strony południowej. Pokoje wyposażone są w wygodne łóżka, telewizory, dostęp do bezprzewodowego Internetu, zestaw do parzenia kawy i herbaty, żelazko i deskę do prasowania, a łazienka w zestaw kosmetyków, wannę i suszarkę do włosów.
W Zamku mieści się wykwintna i urocza restauracja Neptun, która udanie łączy przyjemną atmosferę ze świetną kuchnią opartą na wzorcach francuskich, włoskich i polskich. Wszystkie posiłki wykonywane są z naturalnych świeżych produktów, bez użycia jakichkolwiek konserwantów. Fundament kuchni stanowią świeże i sezonowe produkty.
Goście Zamku mogą korzystać z aktywności fizycznej na basenie oraz rozciągającej się tuż obok plaży. Od początku sierpnia 2021 Goście mogą rozkoszować się w nowym centrum Spa & wellness.
Położona pomiędzy Słowińskim Parkiem Narodowym a jeziorem Sarbsko Łeba znana jest z czystego środowiska, gęstych sosnowych lasów i szerokich plaż. Dzięki tym cechom stała się jednym z najpopularniejszych kurortów na polskim wybrzeżu. Rozwinięta infrastruktura turystyczna daje nieograniczone możliwości spędzania wolnego czasu. Poza tradycyjnym plażowaniem turyści mogą tu skorzystać z wielu form aktywnego wypoczynku, jak nordic walking czy kolarstwo oraz sportów wodnych – windsurfingu i kitesurfingu.
Okolice Łeby słyną z unikalnych na skalę europejską ruchomych wydm oraz licznych zabytków, jak chociażby ruiny Starej Łeby pochłoniętej przez Bałtyk w XVI w. Rejon ten ma też wiele do zaoferowania dla najmłodszych turystów – w Łebie znajduje się park dinozaurów – Dino Park, a w pobliskim Sarbsku oceanarium Sea Park. Łeba to doskonała propozycja zarówno dla osób poszukujących spokoju i wytchnienia, jak i tych preferujących wielkomiejskie kurorty.
Warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Firma Turystyczna Hotel Neptun S.A., ul. Sosnowa 1, 84-360 Łeba, NIP: 8410011823
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Zamek Łeba. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".