Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt The Gold Bank Hotel spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Gold Bank**** to stylowy, designerski hotel położony w samym sercu Pragi, umożliwiający łatwe dojście pieszo do wielu popularnych zabytków, takich jak Muzeum Narodowe czy praski Rynek. Reprezentacyjny budynek pierwotnie pełnił funkcję banku, a niedawno został przekształcony w nowoczesny hotel, dzięki czemu zachowane oryginalne wejście do bankowego skarbca prowadzi do sali jadalnej.
W hotelu Gold Bank**** na Gości czekają eleganckie pokoje z designerskimi dodatkami i nowoczesnymi łazienkami, wyposażone w smart TV, Wi-Fi, sejf, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Pokoje przygotowane są na pobyt dwóch lub trzech osób.
W hotelu Gold Bank nie ma restauracji, ale każdego ranka przygotowywane jest śniadanie w formie atrakcyjnego bufetu, które serwowane jest w niezwykłej sali jadalnej, do której prowadzą oryginalne drzwi z bankowego skarbca. Rozpocznij dzień z nutką ekscytacji.
Goście hotelu Gold Bank**** mogą korzystać z tutejszego drink baru oraz licznych miejskich atrakcji, które rozciągają się już za rogiem – w sąsiedztwie znajdują się restauracje i bary, sklepy, przystanki komunikacji miejskiej oraz stacja kolejowa.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
22 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 3 osoby
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HO s.r.o., Holeckova 13, 150 00 Praga, NIP: 07897898
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest The Gold Bank Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!