Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Arancini Residence spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Arancini Residence**** to nowo wybudowany obiekt w malowniczym nadmorskim miasteczku. Łącząc usługi hotelowe z komfortowym zakwaterowaniem w apartamentach stanowi idealną propozycję na wakacje, także rodzinne. Rezydencja położona jest zaledwie 300 m od morza i szeroko rozpoznawanych czystych plaż, z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie blisko wszystkich głównych atrakcji wybrzeża środkowego Adriatyku i Dalmacji.
Komfortowe apartamenty zostały zaprojektowane tak, by spełnić wszystkie wymagania gości, z akcentem na wygodę i prywatność. Charakteryzują się eleganckimi meblami, jasną kolorystyką, dużą ilością dziennego światła i przestronnym balkonem z widokiem na miasto lub morze. Każdy apartament jest klimatyzowany i wyposażony w telewizor z płaskim ekranem, sejf, jadalnię i aneks kuchenny z lodówką, czajnikiem i podstawowym sprzętem do gotowania. W wygodnej łazience z kabiną prysznicową Goście znajdą także zestaw kosmetyków, ręczniki i suszarkę do włosów. Do dyspozycji Gości są szlafroki i pościel oraz oczywiście dostęp do bezprzewodowego internetu.
W hotelu mieści się przyjemna nowoczesna restauracja z uroczym tarasem. To właśnie w niej serwowane jest obfite śniadanie w formie ciepłego i zimnego bufetu.
Oprócz zakwaterowania w nowych apartamentach, Arancini Residence**** oferuje możliwość korzystania z zewnętrznego basenu, tarasu z leżakami i parasolami, sali fitness oraz odpłatnie ze strefy wellness z sauną fińską i miejscem relaksu.
Wygodna lokalizacja pozwala na odkrycie zabytków miasteczka Vodice i przyjemne spacery po brukowanych uliczkach malowniczego, śródziemnomorskiego kurortu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
43 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Vodice to jeden z najbardziej znanych, niewielkich ośrodków turystycznych w Chorwacji. Znajduje się w samym sercu Dalmacji i słynie z gościnnych mieszkańców. Miasto znajduje się zaledwie 65km od lotnisk w Splicie i Zadarze i jest otoczone parkami narodowymi oraz zabytkami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO (w miastach Szybenik, Zadar, Trogir i Split). We wszystkie wymienione miejsca można łatwo dostać się samochodem lub łodzią.
Vodice to idealne miejsce na pobyt dla gości, którzy oprócz morza i słońca pragną korzystać z dalmatyńskich atrakcji przyrodniczych i kulturowych. Miasto słynie z pięknych plaż i czystego morza, a najbardziej urokliwa Błękitna Plaża wyróżniana jest Błękitną Flagą, co gwarantuje jakość i czystość morskiej wody. Miłośnicy jazdy na rowerze mogą korzystać ze stu km szosowych i górskich tras rowerowych, bogata jest także oferta sportów wodnych i nurkowania.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Renben Hoteli d.o.o., Ninska 18a, 10360 Sesvete, NIP: 12561984989
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Arancini Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!