Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Grand Hotel Miramare***** położony jest w centrum Crikvenicy, przy nadmorskiej promenadzie i plaży. Hotel został zbudowany w tym miejscu w 1906 roku i całkowicie przebudowany w 2020 roku, dzięki czemu stał się bardzo nowoczesnym obiektem nawiązującym do tradycji poprzednich pokoleń hotelarzy dbających o komfort wymagających gości.
Hotel Miramare***** dysponuje 130 eleganckimi i komfortowymi pokojami spełniającymi nowoczesne standardy. Wysokiej jakości meble charakteryzuje wygoda, lekkość i kojące połączenia detali. Starannie dobrane naturalne materiały w połączeniu z przyjemną kolorystyką tworzą niepowtarzalny relaksujący klimat. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, minibar oraz sejf. W nowoczesnej i wygodnej łazience z kabiną prysznicową znajduje się także zestaw kosmetyków i suszarka do włosów. Na gości czekają szlafroki i kapcie, podnoszące komfort pobytu.
W hotelu można korzystać ze znakomitej restauracji z bogatą ofertą specjałów lokalnych i międzynarodowych, której towarzyszy wybór najlepszych chorwackich win. Obok restauracji znajduje się Lounge & Cigar Bar z urokliwym tarasem i zachwycającym widokiem na otwarte morze, skąd przy lampce wina lub orzeźwiającym koktajlu można podziwiać cudowne zachody słońca.
Hotel Miramare oferuje swoim gościom liczne udogodnienia, takie jak kryty basen z widokiem na morze, nowoczesne centrum wellness (dodatkowo płatne) z trzema rodzajami saun i strefą relaksu oraz salę fitness.
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone idealną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Znakomita lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Le Premier d.o.o., ul. Kralja Drzislava 5, 10000 Zagreb, NIP: HR56624772586
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Miramare. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".