Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowane eleganckie i komfortowe pokoje z klimatyzacją. Wnętrza odznaczają się nowoczesnym designem i przytulną atmosferą. Pokoje zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, sejf, biurko, bezprzewodowy internet i minibar. Każdy Gość ma do dyspozycji prywatną łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
W hotelu znajduje się restauracja a' la carte Butter & Salt. Menu restauracji zawierania wyśmienite dania kuchni francuskiej i chorwackiej. Butter & Salt to połączenie najlepszych przepisów i klimatu z obu krajów. To idealne miejsce na posiłek w przyjemnej atmosferze z najbliższymi. Codzienne podawane są pyszne śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Posiłki przygotowywane są ze świeżych i dobrej jakości składników od sprawdzonych dostawców.
Hotel dysponuje kasynem, gdzie można spędzić miły wieczór podczas gry, popijając pysznego drinka z tutejszego baru. Na miejscu znajdują się automaty do gry, poza tym można zagrać m.in. w American Roulette, Caribbean Stud Poker, Black-Jack, Texas Hold’em Poker.
Nazwę miasta można przetłumaczyć z łaciny na słowo „klasztor”. Wynika to z faktu, że pierwsze osady na tym terenie powstały wokół klasztoru benedyktynów zbudowanego w XV wieku. Od połowy XIX wieku bogaci i szlachetni ludzie w Europie zaczęli wznosić liczne wille i kamienice w Opatiji. Miasto stopniowo stawało się miejscem wypoczynku dla królów, osób bogatych, a także wielu artystów.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Palisada d.o.o., ul. Vladimira Nazora 1, 51410 Opatija, NIP: 76046371707
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Paris. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".