Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Niedawno wybudowany hotel Occidental Praha Wilson***** to luksusowa przystań w samym sercu Pragi, tuż obok placu Wacława. To idealne miejsce, by poznać miasto wpisane na Listę Dziedzictwa UNESCO, co ułatwiają świetne połączenia komunikacyjne i zlokalizowana po sąsiedzku stacja metra, a także, by odpocząć w centrum czeskiej stolicy.
Miejski hotel spełnia oczekiwania klientów biznesowych, turystów oraz rodzin z dziećmi. Posiada 53 przytulne i przestronne pokoje ze wspaniałym widokiem na okazały gmach Muzeum Narodowego. Pokoje są komfortowo wyposażone m.in. w telewizor, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania, kapcie i szlafroki. Cała przestrzeń hotelu posiada również dostęp do szybkiego Wi-Fi. W wygodnych łazienkach zamontowano lustra, suszarki do włosów, a obsługa dba o kosmetyki i czyste ręczniki.
Hotelowa restauracja oferuje wspaniałe śniadanie w formie bufetu z szeroką gamą wyboru dla wszystkich gości – zarówno gustujących w zdrowych śniadaniach, jak i preferujących przegryźć coś na słodko. Przygotowywane są różnorodne dania na ciepło i zimno, świeże owoce, jogurty i różne rodzaje płatków zbożowych. Śniadanie organizowane jest od godz. 7:00 do 10:30 w tygodniu oraz od 7:30 do 11:00 w weekendy i święta. W hotelu Occidental Praha Wilson***** znajduje się również bar, będący idealnym miejscem na drinka z widokiem na imponujące Muzeum Narodowe.
W najbliższym otoczeniu hotelu znajdują się kawiarnie, restauracje, galerie, drogerie, punkty usługowe, a przede wszystkim otoczone parkiem Muzeum Narodowe, przy którym zorganizowano przystanki komunikacji miejskiej, w tym metra.
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: 2. DSP, s.r.o, Na Strzi 32, 140 00 Praga 4, NIP: CZ25614207
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Occidental Praha Wilson. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".