Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Katowice*** wyróżnia znakomita lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i nieopodal Muzeum Śląskiego, czyli kluczowych punktów miasta. Wypoczywając w Hotelu Katowice, możesz odpocząć od używania samochodu, stąd wszędzie jest blisko.
Hotel oferuje komfortowe pokoje klasy biznes w centrum miasta. Pokoje dają gwarancję wypoczynku z dostępem do bezpłatnego internetu, telewizora, biurka oraz prywatnej łazienki z wanną lub prysznicem, zestawem kosmetyków, suszarką do włosów, ręcznikami.
W Hotelu Katowice*** od ponad pół wieku działa restauracja Oaza, tworząca wyjątkowy klimat i dostarczająca niezapomnianych wrażeń. Na dobry początek dnia oferuje ona swym gościom śniadania w formie bogatego bufetu z ogromnym wyborem składników niezbędnych do skomponowania ulubionego posiłku, także dla osób dbających o linię. W kuchni wykorzystywane są tradycyjne receptury w nowoczesnym wydaniu z wykorzystaniem produktów ekologicznych i zdrowych składników bez glutaminianu sodu. Ponadto restauracyjny bar oferuje wyselekcjonowane wina z całego świata.
Na terenie hotelu znajduje się także kasyno oraz wypożyczalnia samochodów, dzięki czemu można lepiej poznać zakątki aglomeracji lub udać się w dalszą podróż.
Hotel znajduje się w sąsiedztwie Spodka, Międzynarodowego Centrum Kongresowego, Muzeum Śląskiego i innych atrakcji będących w zasięgu ręki. Bliskość dróg umożliwia wygodny dojazd do Parku Śląskiego w Chorzowie, na zabytkowe osiedle Nikiszowiec, do Gliwic oraz innych atrakcyjnych śląskich miejscowości, np. Tarnowskich Gór, oddalonych od hotelu o 27 km. Kuszą one możliwością zwiedzenia zabytkowej Kopalni Srebra, a na piętrze dworca kolejowego atrakcyjną makietą kolejową Semafor – na kilkuset metrach znajduje się ruchomy, multimedialny świat w miniaturze. Rodziny z dziećmi z pewnością chętnie spędzą czas wolny w tamtejszym Parku Wodnym.
Katowice to młode i dynamicznie rozwijające się miasto, będące kulturalnym i administracyjnym centrum Górnego Śląska. Przez długi czas były kojarzone głównie z węglem i stalą, jednak obecnie na wizerunek miasta składają się usługi, nauka i sztuki piękne. Katowice są na dobrej drodze do tego, by zostać europejską stolicą kultury. Po mieście można spacerować szlakiem street artu, poszukując kolejnych murali, których na ścianach budynków jest zaskakująco wiele, m.in. malowidło przedstawiające Wojciecha Korfantego, mural 3D na tyłach Szkoły Muzycznej, na ścianie urzędu miejskiego przy ul. Młyńskiej, kilka przedstawień na ul. Tylnej Mariackiej i wiele innych.
Warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Turystycznych Sp. z o.o., Al. Wojciecha Korfantego 9, 40-951 Katowice, NIP: 6340126424
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Katowice. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".