Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Włoski*** to luksusowy butikowy hotel w centrum Poznania. Goście twierdzą, że zasługuje na większą liczbę gwiazdek, niż posiada i chętnie do niego wracają. Zaledwie w odległości kilkuminutowego spaceru znajdują się największe atrakcje miasta: Stary Rynek, Galeria Handlu i Sztuki Stary Browar oraz Targi Poznańskie.
Połączenie klasycznych i nowoczesnych wnętrz z licznymi udogodnieniami stwarza doskonałe warunki do pracy i wypoczynku. Hotel Włoski oddaje do dyspozycji Gości pokoje w klasach delux oraz vip superior, wyposażone m.in. w zestaw do przygotowania kawy i herbaty, kontakty USB, ładowarkę do telefonu, wodę, bogaty zestaw kosmetyków i przyborów w łazience oraz kapcie. Każdy pokój Superior został indywidualnie zaprojektowany i ma wyjątkowy charakter. Stylowe wnętrza pokoi Superior łączą tradycyjną elegancję i nowoczesny design. Ekskluzywne wyposażenie uwzględnia m.in. 60' TV, meble z naturalnego drewna, deszczownica w łazience oraz bogaty wybór kosmetyków i akcesoriów.
Na terenie hotelu znajduje się restauracja z pyszną kuchnią. Restauracja Italia zaprasza gości na wyśmienite dania kuchni włoskiej. Codziennie rano oferuje bogaty wybór dań ciepłych i zimnych, deserów, ciast i owoców, a także produkty bezglutenowe i bez laktozy oraz chleb świeżo wypiekany przez szefa kuchni. Wiedząc, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, jest ono tutaj istnie królewskie.
Dużą zaletą hotelu, obok doskonałej lokalizacji, jest wygodny parking, a także darmowa wypożyczalnia rowerów dla Gości hotelowych.
Poznań stanowi ważne centrum gospodarcze, handlowe, naukowe, kulturalne oraz turystyczne w zachodniej Polsce. Jest piątym pod względem liczby ludności miastem w kraju. To także istotny węzeł drogowy i kolejowy. Jest tutaj zlokalizowany międzynarodowy port lotniczy Poznań-Ławica. Każdego roku setki tysięcy osób odwiedzają Międzynarodowe Targi Poznańskie – największe i najstarsze centrum wystawiennicze w Polsce.
Będąc w Poznaniu, warto spróbować przepysznych rogali świętomarcińskich, stanowiących symbol miasta, a także poznać ich historię. Są przygotowywane według ściśle określonej receptury, z połączenia ciasta półfrancuskiego z nadzieniem z białego maku. Co ciekawe, prawo do wypieku posiada jedynie Wielkopolska, gdyż te słodkości wpisano do rejestru Chronionych Oznaczeń Geograficznych. Większy apetyt można zaspokoić w restauracjach oferujących tradycyjne poznańskie przysmaki, jak pyra z gzikiem, plyndze, szare kluchy czy kaczka po poznańsku.
Poznań leży na Szlaku Piastowskim, który jest najstarszą turystyczną trasą w Polsce. Szlak Piastowski łączy trzy grody stołeczne z okresu wczesnopiastowskiego: Poznań, Gniezno oraz Kruszwicę. Kryją się tam ważne zabytki i obiekty naszej historii.
Atrakcje Poznania:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Łukasz Arentowski Hotel Włoski, ul. Goplańska 35, 61-051 Poznań, NIP: 7771102742
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Włoski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".