Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Apartments Tamarix spełnia standardy Triverna
Dla Gości przygotowano przestronne i eleganckie apartamenty, urządzone z dbałością o jak najwyższy komfort Gości. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, sejf, lodówkę oraz świetnie zaopatrzoną kuchnię. Każdy apartament dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową i zestawem kosmetyków. Dodatkowym atutem jest niezapomniany widok na morze z okien apartamentów.
Codziennie podawane jest wyśmienite śniadanie w formie urozmaiconego bufetu. Posiłki są przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów. To świetna okazja na spróbowanie lokalnych przysmaków.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.30 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
42 m2
maks. 4 osoby
+ 2 dostawki
42 m2
maks. 4 osoby
+ 2 dostawki
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: K.A.M.G.R.A.D. d.o.o. , ul. Mulo 13, 23247 Vinjerac, NIP: HR 35940179527
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apartments Tamarix. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!