Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Parasol ulokował się na brzegu Zalewu Zegrzyńskiego, posiada prywatną plażę, molo oraz przystań i gości może przyjmować nie tylko drogą lądową, ale także wodną. W hotelu znajduje się własna restauracja, a wokół niego sporo terenu zielonego, umożliwiającego odpoczynek na świeżym powietrzu. Hotel w całości jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, oferuje wiele udogodnień dla dzieci.
Klimatyzowane pokoje z widokiem na jezioro zapewnią wyjątkowy wypoczynek. W naszej ofercie znajdują się pokoje 2-osobowe z prywatną łazienką oraz możliwością dwóch dostawek. W pokojach na Gości czeka sofa, a także przestrzeń do pracy z biurkiem. Na wyposażeniu pokoju zestaw do parzenia kawy (z czajnikiem), telewizor, sejf oraz internet bezprzewodowy.
Restauracja Parasol oferuje kulinarną podróż po różnych zakątkach świata – od klasycznej kuchni polskiej, przez specjały kuchni europejskiej, aż po doświadczenia związane z potrawami fusion. Restauracja szczyci się pasją swoich kucharzy oraz wysoką jakością używanych produktów. W naszej ofercie znajdują się codzienne śniadania i obiadokolacje. Dla dzieci dodatkowo w południe serwowana jest zupa.
Wyposażenie hotelu pozwala aktywnie spędzać czas dzieciom i dorosłym, także na zewnątrz. Przygotowano prywatną plażę z leżakami, plac zabaw, miejsce do grillowania, siłownię, salę zabaw na wypadek niepogody. Jest także pole namiotowe.
Nieporęt znajduje się bezpośrednio nad Zalewem Zegrzyńskim, jedynie 25 km od centrum Warszawy i 11 km od granic stolicy. Zalew Zegrzyński jest zbiornikiem retencyjnym utworzonym na Narwi, szeroko wykorzystywanym do celów rekreacyjnych oraz jako rezerwuar wody pitnej dla aglomeracji warszawskiej. Zbiornik otoczony jest lasami sosnowymi oraz połączony z Narwią, Bugiem i Wisłą, znajdują się przy nim liczne ośrodki sportów wodnych. Wokół Jeziora Zegrzyńskiego poprowadzono 12 szlaków rowerowych o łącznej długości ponad 350 km.
Sama miejscowość Nieporęt, będąca teraz jednym z głównych miejsc rekreacji mieszkańców Warszawy nad Zalewem Zegrzyńskim, szczyci się długą historią, a nawet niegdysiejszym posiadaniem praw miejskich. Na przełomie XIV i XV wieku istniała tu znaczna osada bartnicza, która prawa miejskie otrzymała w 1484 roku od księcia mazowieckiego Bolesława V. Miejsce jest związane z królami Polski – po przeniesieniu przez Zygmunta III Wazę siedziby królewskiej z Krakowa do Warszawy, właśnie w Nieporęcie zorganizowano dwór myśliwski. Tutaj też, w dworze Wazów, Jan Kazimierz dowiedział się o obraniu go królem Polski. Ten sam władca zlecił budowę tutejszego kościoła, jako wotum dziękczynnego po zwycięstwie nad Szwedami.
Współcześnie Nieporęt stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania okolic Zalewu Zegrzyńskiego, ale także samej Warszawy. Warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MCGERARD Gerard Kolanowski, ul. Nadarzyńska 67, 05-230 Kobyłka, NIP: 1250031692
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Parasol. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".