Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
B&B Hotel Nowy Targ Centrum, to trzygwiazdkowy obiekt położony w pięknej scenerii w Nowym Targu. Zakopane oddalone jest o ok 21 km, a Termy Bania o jedyne 12 km. Hotel do dyspozycji Gości oddał komfortowe pokoje. W obiekcie znajduje się restauracja i drink bar.
Wszystkie wnętrza utrzymane są w klasycznym, eleganckim stylu i jasnej kolorystyce. W wyposażeniu jest telewizor z płaskim ekranem, telefon, a także wygodne biurko i krzesło. Dodatkowo każdy pokój dysponuje dostępem do bezprzewodowego internetu oraz prywatną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja serwuje głównie dania kuchni polskiej i europejskiej. Posiłki przygotowywane są ze świeżych, najwyższej jakości produktów. W drink barze można też wypić aromatyczną kawę lub kieliszek wykwintnego wina.
Dla najmłodszych przygotowano plac i salę zabaw, a także liczne udogodnienia m.in. krzesełka do karmienia, łóżeczka niemowlęce itp.
B&B Hotel Nowy Targ zlokalizowany jest w Nowym Tagu, 21 km od Zakopanego.
Nowy Targ to główny ośrodek komunikacyjny i przemysłowy Podhala. Miasto położone jest na południu Małopolski, w sercu Kotliny Orawsko - Nowotarskiej. Jest to świetna baza wypadowa w Tatry lub Pieniny. W czwartki i soboty odbywają się tu nowotarskie, klimatyczne jarmarki.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: B&B Hotels Polska Sp. z o.o., Plac Przymierza 6, 03-944 Warszawa, NIP: 5252421465
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest B&B Hotel Nowy Targ Centrum. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".