Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel 107*** to wyjątkowe miejsce z loftowym designem wnętrz i zarazem posiadające pełne roślin i miododajnych kwiatów wewnętrzne patio. Obiekt wyróżnia także ciekawa lokalizacja – idealna od zgiełku trójmiejskiego życia, a zarazem dzięki rozbudowanej sieci komunikacyjnej umożliwiająca łatwe przemieszczanie się pomiędzy Gdynią, Sopotem, Gdańskiem, Trójmiastem Kaszubskim oraz Półwyspem Helskim.
Hotel 107*** oferuje 50 skrupulatnie zaprojektowanych pokoi z loftowym wystrojem i wygodnym wyposażeniem. Wszystkie meble wykonano specjalnie na potrzeby hotelu, co sprzyja serdecznej rodzinnej atmosferze. Hotel dysponuje 2-osobowymi pokojami double oraz twin, a także 4-osobowym pokojem family z rozkładaną sofą. W każdym pokoju znajdują się: lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty, biurko, TV, wieszaki, a w łazience z kabiną prysznicową ręczniki, suszarka, zestaw kosmetyków.
Ekipa Hotelu 107*** jest blisko natury. Na hotelowym dachu znajduje się kilka pszczelich pasiek wspomagających ekosystem, na patio rosną miododajne rośliny, dzięki temu goście mogą tu spróbować lokalnego miodu. Na terenie hotelu nie brakuje roślin oraz elementów nawiązujących do pszczelej rodziny.
Położenie Rumi obok Gdyni, Sopotu i Gdańska, a także Redy i Wejherowa sprawia, że łatwo jest korzystać z atrakcji całego Trójmiasta, jak również Kaszubskiego Trójmiasta oraz Półwyspu Helskiego. Małe Trójmiasto Kaszubskie, w którym znajduje się Hotel 107, jest kolebką kaszubskiej kultury. Miłośnicy lokalnej historii i tradycji powinni odwiedzić Muzeum Kaszubskie w Wejherowie, gdzie zgłębić można m.in. alfabet i język kaszubski. Spragnionych ciszy i kontaktu z naturą ucieszy bliskość kaszubskich lasów oraz rezerwatu przyrody Beka. Rodzice podróżujący z dziećmi mogą wybrać się na nieodległą plażę w Rewie oraz do jedynego w Polsce aqua parku z rekinami, który mieści się zaledwie 6 km od hotelu.
Wiele do zaoferowania ma również sąsiednia Gdynia, żeglarska stolica Polski. Ulubione miejsce spacerów mieszkańców i turystów stanowi Bulwar Nadmorski – to dwukilometrowa trasa ciągnąca się od Skweru Kościuszki po podnóże Kamiennej Góry. Spacer można kontynuować, idąc plażą do klifu Redłowskiego, na molo w Orłowie czy nawet do Sopotu.
W Gdyni organizowany jest Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, co na kilka dni czyni miasto polskim Cannes. Podczas festiwalu publiczność może uczestniczyć w pokazach i spotkaniach z gwiazdami. Ponadto w Gdyni odbywa się wiele imprez okolicznościowych: majówka, Dni Europejskie, Noc Świętojańska, pikniki, festiwale szant, zakończenie lata, a także Open'er Festival - plenerowe koncerty na lotnisku Babie Doły, każdego roku gromadzący dziesiątki tysięcy widzów.
Dla miłośników kultury i historii:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Restauracja Tequila Arkadiusz Śmiarowski, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 107, 84-230 Rumia, NIP: 9580000256
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel 107. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".