Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji Gości oddano przestronne pokoje, utrzymane w stonowanych barwach. Wyróżnia je elegancja połączona z komfortem. Każdy pokój wyposażono w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, telefon, indywidualnie sterowany system klimatyzacyjno-grzewczy, mini-barek, biurko oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Wszystkie pokoje dysponują też prywatną łazienką z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i ręcznikami.
Restauracja Zacisze typu a’la carte znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Hotelu. Podawane są tu dania kuchni autorskiej, które zadowolą najbardziej wymagających Gości. W menu przygotowano też ofertę z posiłkami dla dzieci.
Dla osób spragnionych regeneracji, przygotowano strefę relaksu wellness, w której można skorzystać z seansu w saunie fińskiej i infrared. Dla pełnego relaksu, strefę saun umiejscowiono w zacisznej części obiektu, skąd rozpościera się widok na ogród.
Dla osób podróżujących z dziećmi dodatkowym udogodnieniem jest możliwość wypożyczenia wanienek, łóżeczek niemowlęcych itp.
Hotel Platan przygotował też trzy dobrze wyposażone sale konferencyjne i bankietowe. Wszystkie sale mają możliwość zaciemnienia oraz są wyposażone w sprzęt multimedialny.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ELKOMPLEX ANDRZEJ JARZĄBKOWSKI, Niepołomicka 36, 80-180 Gdańsk, NIP: 5831226548
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Platan. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".